تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819956786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین تحولات امروز عراق


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آخرین تحولات امروز عراق تهران- ایرنا- در جدید ترین تحولات امنیتی امروز(جمعه) عراق، "یاور المیاحی" مسوول آموزش تک تیر اندازهای داعش در یک عملیات امنیتی در جنوب الانبار کشته شد.


همچنین وزارت دفاع عراق اعلام کردکه نیروهای امنیتی موفق شدند تلاش تروریست ها که قصد انجام اقدامات تروریستی در منطقه "الجلام" در سامرا را داشتند ناکام بگذارند که در پی آن 19 تروریست به هلاکت رسید و 5 خودروی نظامی داعشی ها منهدم شد.
منابع امنیتی عراق از به هلاکت رسیدن "ایهاب العزوای" مسوول بمب گذاری 20 منزل در شرق موصل و نیز آموزش دهنده به عناصر عرب و افراد خارجی که دست به اقدامات انتحاری می زدند، خبر داد.
بر اساس اعلام منابع امنیتی عراق، در پی بمباران مناطقی در استان صلاح الدین توسط نیروهای عراقی، 32 داعشی کشته شدند.
یک مقام امنیتی که نامش ذکر نشده است گفت که نیروهای عراقی موفق شدند حمله عناصر داعش به مناطقی نزدیک شهر سنجار که تحت کنترل نیروهای پیشمرگ کرد است دفع کنند که در پی آن 15 تروریست به هلاکت رسیدند.
یک مقام محلی در استان دیاله نیز گزارش داد که در پی سقوط یک خمپاره به نزدیک یک بیمارستان میدانی وابسته به گروه تروریستی داعش در شهر "المقدادیه" (شمال شرق بعقوبه) 3 داعشی کشته شدند.
در همین حال یک مقام امنیتی در استان کرکوک نیز گفت: داعش 4 تن از نیروهای خود را به اتهام خیانت و همکاری با دولت عراق در جنوب غربی کرکوک اعدام کرد.
گروه تروریستی داعش که با حمایت غرب و همپیمانان منطقه ای آمریکا ایجاد شده، جنایات هولناکی را در سوریه و عراق مرتکب شده است.
رسانام**9329**1010


18/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن