تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819739513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا: اولویت پلیس گرفتن حق مظلومین از ظالم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا: اولویت پلیس گرفتن حق مظلومین از ظالم است تهران بزرگ – ایرنا – فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: اولویت پلیس گرفتن حق مظلوم از ظالم است و پلیس در این مأموریت از هیچ تلاشی فروگذار نیست.


سرهنگ سلمان آدینه وند در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان پیشوا گفت: دعای خیر مردم همیشه پشتیبان پلیس بوده و اولویت کاری پلیس گرفتن حق مظلوم از ظالم است، اگر موفقیتی حاصل شده نتیجه همراهی مردم با نیروی انتظامی است .
وی بیان داشت: یکی از شاخصه های پلیس ، استفاده از توانمندی جامعه در مواجهه با معضلات، مسائل، ناهنجاری و جرائم است و امروزه آموزش همگانی و مشارکت شهروندان از عناصر اصلی کار پلیس است.
فرمانده انتظامی پیشوا گفت: پلیس با تعاملات متقابل و مفید با ساختار فرهنگی خانواده ها و تشریح پیامدهای انحراف اجتماعی در نقاط جرم خیز سعی در اشاعه روح جمعی به زندگی افراد با یک رویه اخلاق اجتماعی مثبت و رویکرد خوشبینانه در رفتار اجتماعی دارد.
آدینه وند تصریح کرد: جمعیت شهرستان پیشوا با احتساب اتباع بیگانه160 تا 170هزار نفر است که حدود 100 هزار نفر آنها از افراد بومی شهرستان هستند.
وی افزود: با توجه به بازگشائی مدارس و مراکز علمی و دانشگاهی در سال تحصیلی جدید و به منظور تسهیل در عبور مرور و مقابله با مزاحمان و برهم زنندگان نظم عمومی طرح های ویژه انتظامی و ترافیکی در سطح شهرستان پیشوا اجرا شد.
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: برخورد با مزاحمت های خیابانی در مسیر تردد دانش آموزان به خصوص معابر منتهی به مدارس دخترانه با جدیت و قاطعیت در دستور کار پلیس قرار دارد و پلیس با افرادی که برای دانش آموزان ایجاد مزاحمت می کنند برخورد مقتدرانه و قانونی خواهد داشت.
وی افزود: نیروی انتظامی شهرستان پیشوا از ابتدای ماه جاری اقدام به دستگیری 32 سارق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی کرده است.
وی با اشاره به دستگیری 10 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در نتیجه اجرای این طرح تصریح کرد: با اجرای این طرح مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر ، 532 گرم انواع مواد مخدر کشف و 20 نفر از معتادان پر خطر نیز جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شدند.
آدینه وند بیان داشت : همچنین در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی 32 نفر سارق سابقه دار دستگیر ، شش دستگاه خودرو 4 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقادیر قابل توجهی ، سیم وکابل برق ، لوازم منزل و گوشی تلفن همراه نیز کشف شد.
تهرام/7254//1348


18/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن