تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819904825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پولادگر: تکواندو موفق ترین رشته در مسابقات آسیایی اینچوان بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پولادگر: تکواندو موفق ترین رشته در مسابقات آسیایی اینچوان بود رشت - ایرنا - رییس فدراسیون تکواندو گفت : به گفته کارشناسان، رشته تکواندو بین همه رشته هایی که به هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچوان کره جنوبی اعزام شدند ، موفق ترین بود .


به گزارش خبرنگار ایرنا، " سیدمحمد پولادگر" عصر جمعه در روز پایانی نشست سالانه روسای هیات های تکوندو سراسر کشور در رشت افزود: تیم ملی تکواندو ایران با کسب چهار مدال طلا ، یک نقره و دو برنز موفق ترین فدراسیون لقب گرفته که از این بابت از همه هیات های ورزشی در استان ها تقدیر و تشکر می کنم .
وی اظهار کرد : این موفقیت در حالی صورت گرفته که یک ورزشکار ما نیز به ناحق نتوانست با حریفانش به رقابت بپردازد و اگر این ورزشکار نیز مبارزه می کرد، شاید موفق به کسب مدال می شد .
وی ادامه داد : خانم علیزاده تکواندو کار تیم ملی کشورمان از مسابقات به خاطر داشتن سن کم اجازه حضور نیافت که در این امر، میزبان و کمیته مسابقات مقصر است چون اگر ورزشکاران 17 ساله نمی توانستند در این مسابقات شرکت کنند چرا هنگام ثبت نام از حضور آنان جلوگیری نشد و برای آنان کارت آی دی صادرشد و به دهکده مسابقات راه پیدا کردند.
رییس فدراسیون تکواندو بیان کرد : البته مشخص است که سهل انگاری از جانب آن ها بوده و ما به طور حتم پیگیر این موضوع خواهیم بود و البته این اعلام نظر کشور میزبان فقط شامل رشته تکواندو و یا کشور ما نبوده و متاسفانه آن ها از میزبانی خود سوء استفاده کردند.
" پولادگر " اضافه کرد : در گذشته ارکان تیم ملی ما از یک و یا در نهایت از دو استان بود اما خوشبختانه امروز با تلاش هیات های استانی ، در تیم ملی از شش استان نماینده داریم.
به گزارش ایرنا ، سمینار سالانه روسای هیات های تکواندو سراسر کشور که از عصر چهارشنبه گذشته با حضور رییس فدراسیون و روسای هیات های تکواندو استان های مختلف کشور در رشت آغاز شده بود ، امروز (جمعه) به کار خود پایان داد .ک/3
7285/695


18/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن