تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804546697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کرمانشاه: نیروی انتظامی ضامن امنیت و آرامش کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه کرمانشاه: نیروی انتظامی ضامن امنیت و آرامش کشور است کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به بزرگداشت هفته نیروی انتظامی، گفت: پرسنل خدوم این نیرو با تلاش های خود ضامن امنیت و آرامش کشور هستند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله "مصطفی علما" در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه افزود: امروز جمهوری اسلامی با تلاش نیروهای انتظامی، سپاه، وزارت اطلاعات و ارتش از یک اقتدار فوق العاده ای در منطقه برخوردار است که دشمنان نظام نیز به آن اذعان دارند.
وی گفت: 75 میلیون ایرانی نیز در کنار نیروهای مسلح و امنیتی در اقتدار و عظمت کشور نقش بی نظیری دارند.
وی افزود: براساس نظرسنجی که سه سال پیش امریکایی ها انجام دادند مردم ایران سیاسی ترین مردم جهان شناخته شدند و این مسئله جایگاه والای این ملت ولایتمدار را نشان می دهد.
وی اظهار کرد: نیروهای وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) نیز در برقراری امینت در کشور نقش ارزنده ای دارند و کارهای اعجازانگیزی را انجام می دهند که گاهی اوقات این اعمال آنها تعجب دشمنان نظام را برانگیخته است.
امام جمعه کرمانشاه در ادامه به پیام رهبر معظم انقلاب به حجاج در سال جاری اشاره کرد و گفت: معظم له در این پیام بر وحدت مسلمانان تاکید زیادی کردند که اگر این امر الهی امروز در بین مسلمانان حاکم بود، شاهد فعالیت گروه های تروریستی داعش و النصره نبودیم.
آیت الله علما، وحدت را نسخه شفابخش جهان اسلام دانست و گفت: به دلیل تفرق مسلمانان است که امریکا در منطقه حضور یافته است.
وی، آمریکایی ها را منافق و دروغگو دانست و افزود: این کشور که به بهانه مبارزه با داعش و تروریست در کشورهای اسلامی حضور یافته ، ندای مظلومیت 500 هزار نفر از مردم شهر محاصره شده کوبانی سوریه را نمی شنود و می گوید رفع محاصره کوبانی جزء اولویت های ما نیست.
وی در ادامه دومین نکته کلیدی پیام رهبری برای حجاج بیت الحرام را تمایز بین اسلام امریکایی و اسلام ناب محمدی(ص) عنوان کرد و اظهار کرد: اگر مسلمانان می خواهند موفق و پیروز شوند باید همچون ایران،
اسلام ناب محمدی را سرلوحه امور خود قرار دهند.
وی کمک به مردم و نهضت فلسطین را سومین موردی ذکر کرد که رهبر انقلاب اسلامی در پیام حج سال جاری خود بر آن تاکید داشته اند.
امام جمعه کرمانشاه در ادامه خطبه ها به بیست و سوم مهر، سالگرد شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی پنجمین شهید محراب اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت مراسم بزرگداشت این عالم بزرگوار در کرمانشاه برگزار خواهد شد.
وی به روز جهانی نابینایان و عصای سفید هم اشاره کرد و گفت: این قشر با مشکلات زیادی در جامعه روبرو هستند لذا مردم و مسوولان باید برای رفع معضلات آنها تلاش کنند.
آیت الله علما، همچنین بیست و چهارم مهر روز اولیا و مربیان را یادآور شد و افزود: پدران و مادران باید در کنار آموزش و پرورش در تربیت فرزندان خود نقش موثری داشته باشند زیرا مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد که بیشتر آن را دشمنان برای ما فراهم آورده اند.
وی در خطبه اول نماز نیز به رویداد مهم غدیر خم اشاره کرد و گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب همه ما باید با پیروی از بزرگان دین، سبک زندگی اسلامی را در تمام امور خود حاکم کنیم.
567/ 1625


18/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن