تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819483245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ابرکوه: در غدیر خم، تکلیف امت اسلام مشخص شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه ابرکوه: در غدیر خم، تکلیف امت اسلام مشخص شد یزد- ایرنا -امام جمعه ابرکوه گفت: در روز عید غدیر خم، تکلیف امت اسلامی مشخص و غدیر، روز اکمال دین از جانب خدا و اتمام نعمت الهی به بندگان است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام "سید ابراهیم حسینی "درخطبه های نماز جمعه این شهر افزود: غدیر, عید الله اکبر در اسلام و این عید برتر از اعیاد دیگر است.
وی بابیان اینکه مسئله خلافت و امارت امیرالمومنین علی (ع) تصمیمی از جانب پیغمبر(ص) نبود بلکه هدایت الهی و دستور خداوند بود تا حرکت اسلامی تعمیق یابد و سمت گیری ولائی پیدا کند تصریح کرد: عید غدیر برای تثبیت حاکمیت دینی و بیان این حقیقت است که سیاست و دیانت در متن جامعه و حکومت قراردارد.
امام جمعه ابرکوه در ادامه سخنانش به فعالیت ستاد بزرگداشت آیین حضرت ابراهیم(ع ) درقربانی کردن و توزیع بیش از 5/1تن گوشت بین نیازمندان اشاره کرد و افزود: کشتار و توزیع متمرکز گوشت قربانی بین مدد جویان و نیازمندانی که در همه محلات شناسائی شده اند اقدام خدا پسندانه ای است .
حسینی اضافه کرد: این ستاد علاوه بر توزیع گوشت قربانی در عید سعید قربان فعالیتهائی هم در مناسبتهای مختلف سال دارد که باید این فرهنگ درهمه محلات ادامخ یابد.
امام جمعه ابرکوه همچنین به نشست مشترک مسوولان شهرستانهای ابرکوه و خاتم اشاره و تاکیدکرد: این نشست برای تصریح درتکمیل و آسفالت جاده ابرکوه به خاتم است.
وی گفت: این جاده علاوه بر رشد و رونق اقتصادی ، مسیر اصفهان به کرمان و دسترسی به مناطق جنوبی کشور را نزدیکتر میکند.ک2
7539/ 650


18/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن