تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803340876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جادوگر در فوتبال ایران 10ساله شد/ یک سرمربی نامدار در حال حاضر جادوگر دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فریادشیران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
جادوگر در فوتبال ایران 10ساله شد/ یک سرمربی نامدار در حال حاضر جادوگر دارد
سرمربی سابق تیم فوتبال نفت تهران در خصوص وجود جادوگر در فوتبال گفت: متاسفانه برخی از مدیران عامل، سرمربیان و بازیکنان با قاطعیت تمام به سراغ جادوگر می‌روند تا موفقیتشان را به دست آنها بسپارند.


ناصر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 10 سال است که جادوگر وارد فوتبال کشورمان شده و الان نیز در حال حاضر نظاره‌گر هستیم که بسیاری از مدیران عامل، سرمربیان و بازیکنان نیز به سراغ این رمال‌ها می‌روند.

سرمربی سابق تیم فوتبال نفت تهران بیان کرد: وجود این جادوگران مربوط به پول‌های هنگفت در فوتبالمان می‌شود زیرا پول زیادی که در این فوتبال رد وبدل می‌شود باعث شده این رمال‌ها به راحتی به باشگاه‌ها نفوذ کنند و کار خودشان را انجام دهند.

فریادشیران عنوان کرد: جادوگران افرادی هستند که اعتقادات دینی بسیار ضعیفی دارند و با کمبودهای خودشان می‌خواهند در فوتبال ما نفوذ کنند و الان نیز وجود بعضی از این رمال‌ها را هم در تهران و هم در کرج نیز نظاره‌گر هستیم که به راحتی با برخی از افراد در باشگاه‌ها قرارداد می‌بندند و درحال حاضر نیز یک فردی در کنار یک شخصیت معروف در فوتبالمان وجود دارد که در واقع همان جادوگر معروف است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در باشگاه رمال‌هایی وجود دارند که به راحتی قرارداد خودشان را تنظیم می‌کنند وحتی برای شروع کار خود یک دستگاه خودرو درخواست می‌کنند و در آخر کار نیز مبالغی را دریافت می‌کنند و هر فردی هم که می‌گوید جادوگرها در فوتبالمان وجود ندارد دروغ می‌گوید.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: همچنین پیشنهاد همکاری با یکی از رمال‌ها به اخوی من نیز شده بود که برادر من حتی به محل آنها رفته بود و در آنجا با خانه‌ای روبرو شد که در آن با یک گلیم سوخته و چند شمع سوخته مواجه شد و این برای من سوال است که چرا این افراد قدرت‌هایشان را برای خودشان استفاده نمی‌کنند و چرا ماشین صفر کیلومتر یا زندگی ایده‌آل برای خود از خدا درخواست نمی‌کنند.

فریادشیران همچنین در ادامه افزود: به نظر من بهتر است نیروی انتظامی، مسئول حراست فدراسیون فوتبال و  وزارت ورزش به فکر ریشه‌کن کردن این رمال‌ها در فوتبالمان باشند و آنها را از این محیط ورزشی دور کنند اما در حال حاضر گفته می‌شود بعضی از این رمال‌ها با بسیاری از مربیان به تنهایی خلوت کرده و با آنها برای نتیجه گرفتن تیمشان صحبت می‌کنند.

پس تمرین کردن یا بدنسازی بازیکنان را چطور نگاه نمی‌کنید؟ مگر آنها برای نتیجه گرفتن تلاش نمی‌کنند؟ یعنی تمرین کردن بازیکنان در فوتبال بی‌معنی است و فقط باید منتظر نتیجه گرفتن از طریق رمال‌ها باشیم؟!
پس بهتر است فدراسیون فوتبال در باشگاه‌ها رصد کند چرا که "تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها" و محرومیت سنگینی برای کسانی که با این رمال‌ها قرارداد می‌بندند در نظر بگیرد.

وی در پایان درباره منشوری بودن یکی از سرمربیان لیگ برتر خاطرنشان کرد: صدور کارت برای یک فردی که منشوری بوده و در حال حاضر سرمربیگری یکی از تیم‌های لیگ برتری را عهده‌دار است جای تاسف دارد که دوباره به فوتبال بازگشته است.

انتهای‌پیام/






تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن