تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798765341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارشی از بازدید استاندارالبرز ازاداره فناوری اطلاعات و پست استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: به مناسبت 17مهرماه روز جهانی پست انجام شد؛ گزارشی از بازدید استاندارالبرز ازاداره فناوری اطلاعات و پست استان برگزاری پانا:استاندار البرز یک نیم کاری را به حضور در اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات و ساختمان شیشه ای پست استان اختصاص داد.
۱۳۹۳ جمعه ۱۸ مهر ساعت 10:18



به گزارش خبرنگارپانا،هفدهم مردادماه روز جهانی پست بهانه ای بود تاسیدحمیدطهایی استاندار البرز به همراه جمعی از مسئولان راهی ساختمان بلند مرتبه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان شود و بازدیدی از مرکز توزیع  مرسوله ها و نامه های پستی داشته باشد. در این بازدیداستاندار البرز ابتدادر محل تفکیک نامه ها و مرسوله ها حاضر شد و از نزدیک گذری بر قفسه های مملو از نامه های تفکیک شده داشت؛ از لابلای نامه ها و مرسوله های پستی یک نامه انتخاب شد؛ که تاریخ آن 16/مهرماه بود ، مقصدگیرنده مشهد مقدس...
  استاندار در حاشیه این بازدید عکس یادگاری هم با پستچی ها گرفت؛ آنانی که  روزانه کیف دوشی شان مملو از نامه هایی می شود که باید یک به یک بدست صاحبانشان برسد.
مقصد بعدی اتاقی بود که مرسوله ها در آن بصورت الکترونیکی و بدون مراجعه مردم به پست به مقصد می رسد.   حمیدی می گوید:  کارمندان شرکت پست در سه شیفت  فعال اند و سالانه 200 هزار مرسوله از استان به داخل و خارج از کشور ارسال می شود و همین امر نقش ویژه ای در توسعه و رونق اقتصادی البرز دارد.
وی اضافه می کند: کار تفکیک نامه ها از ساعت 6 صبح آغاز می شود و بر اساس کد شهرستانی تفیک شده و به مقصد می رسد.
استاندار البرز پس از بازدید از بخش های مختلف اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، راهی ساختمان شیشه ای چهارراه طالقانی کرج، مرکزی ترین نقطه در ارائه خدمات پست بانک و...شد.     وی در باجه های خدمات پستی ضمن تبریک روز جهانی پست به پرسنل، ارزیابی نیز از روند خدمت رسانی به مردم داشت.   استاندار البرز در ادامه ، به محل صدور کارت ملی مکانیزه رفت، جایی که ثبت نام شدگان کارت های ملی هوشمند خود را ظرف مدت 10 روز دریافت می کنند.باجه دار از نزدیک روند ثبت و صدور کارت ملی را انجام داد.   در اینجا محلی نیز جهت عکاسی بمنظور صدور کارت ملی دیده شده که با تجهیز به آخرین امکانات نوین و کمترین ضریب خطا  ثبت تصاویر کارت ملی را عهده دار است، طهایی در این مکان به صورت نمادین تصویر خود را به ثبت رساند.
 
بنا به اظهار مدیرکل پست البرز، در هر شهرستان یک ایستگاه و 5 واحد پستی جهت پیش ثبت نام فرایند صدور کارت ملی هوشمند دیده شده است و البرز پایلوت اجرای این طرح در کشور بشمار می رود.
اتاق کدگذاری یکی دیگر از دفاتر پستی بود که استاندار به آنجا سر زد، در این نیز محل امکان اداری، تجاری و...استان که توسط شهرداری پروانه دار هستند، ثبت و ضبط می شود، تا کنون یک میلیون 500 هزار مکان در استان شناسایی و کدگذاری شده و به بانک اطلاعاتی امکان پستی افزوده شده است. پس از بازدیدی 2 ساعته از بخش های مختلف، مدیرکل پست استان در نشستی به تشریح اهم فعالیت ها و برنامه های انجام شده  شرکت پست استان پرداخت. محمدعلی مختاری مدیرعامل مرکز خدمات هوایی پیام نیز که در جریان این بازدید مسئولان را همراهی می کرد؛ خود نخستین مدیرکل پست غرب استان تهران در سال 62  بوده و پایه گذار همین ساختمان شیشه ای پست در کرج است، وی ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در این مرکز گفت: پست کرج با اتکا به نیروی انسانی زبده، توانایی انجام کلیه امور پستی را دارا است. مختاری کمبود فضای فیزیکی را مهمترین نیاز پست دانسته و می گوید: با افزایش خدمات پستی و نیازهای مردم کرج توسعه ساختار فیزیکی پست امری ضروری است.
وی انعکاس خدمات پستی را نیز مهم برشمرده و اضافه می کند: انتظارمی رود رسانه ها نسبت به آگاه سازی مردم از روند ارائه خدمات پستی؛ پیشتاز باشند.
بازدید دو ساعته استاندار البرز و جمعی از مسئولان از فرایند چرخه خدمات پستی در استان در ساختمان مرکز پست کرج به پایان رسید؛ اما کار پستچیان و پرسنل شرکت پست در باجه ها کماکان ادامه دارد...   ساختمان مرکزی پست کرج 22 بهمن ماه سال 73 در مساحتی بالغ بر 7 هزار متر احداث شده ؛ این ساختمان شیشه ای در پرتردد ترین نقطه شهر کرج سالها ایستاده ؛ شاید امروز با طی کردن طبقات این ساختمان  و آشنایی با فرایند خدمات پستی، به عمق تلاش های شبانه روزی پستچیان و پرسنل این مرکز پی نمی بردیم.

 
 
 








   











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن