تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820379614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیراز میزبان چهارمین جشنواره حامیان حقوق مصرف کننده می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس: شیراز میزبان چهارمین جشنواره حامیان حقوق مصرف کننده می شود خبرگزاری پانا: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: اسفندماه امسال، چهارمین جشنواره قدردانی از حامیان حقوق مصرف‌كنندگان در شیراز برگزار می‌شود.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۷ مهر ساعت 13:21



به گزارش خبرگزاری پانا، محمدابراهیم صداقت گفت: فارس، تنها استانی است که نخستین بار اقدام به برگزاری این جشنوار در سطح استانی كرده است.
او از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی این جشنواره در اداره كل صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: سال گذشته، در سومین دوره برگزاری این جشنواره 130 شرکت تولیدی استان شرکت کردند که چهار شرکت حائز تندیس طلایی، 13 شرکت حائز تندیس نقره‌ای و 30 شرکت شایسته دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کننده، شناخته شدند.
صداقت با بیان اینکه واحدهای خدماتی و غیرصنفی مانند فروشگاه‌های بزرگ  هم می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، عنوان کرد: ارزیابی‌های صنعت در این جشنواره با خدمات نیست و هر بخش به‌شكل جداگانه ارزیابی می‌شود.
دبیر چهارمین جشنواره قدردانی از حامیان حقوق مصرف کنندگان فارس وجود پروانه بهداشتی، نشان استاندارد، توزیع و خدمات پس از فروش، برندسازی، کیفیت کالا و خدمات، رعایت قیمت‌ها و گرفتن 75 امتیاز بخش رضایتمندی مشتری را از شاخص‌های مهم برای شرکت‌های تولیدی متقاضی شركت در مرحله گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده عنوان كرد.
 
وی افزایش بهره‎وری و کاهش هزینه تولید، افزایش توسعه کمی و کیفی، نوآوری در کالا و خدمات، اطلاع رسانی و تبلیغ و ارتقا کالا و خدمات را از مؤلفه‌های مهم برای شرکت‌های تولیدی متقاضی دریافت تندیس عنوان و اضافه كرد: واحدهایی که علاقه‌مند به شركت و رقابت در بخش تندیس هستند، باید 90 درصد امتیاز مرحله گواهینامه را دریافت كنند.
صداقت با تأکید بر اینکه شرکت‌کنندگان تنها از 20 مهر تا 15 آبان می‌توانند نسبت به ثبت نام در این جشنواره از طریق سایت و یا حضوری اقدام کنند، گفت: سال گذشته چهار شرکت تولیدی در استان فارس در این جشنواره تندیس طلایی دریافت کردند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن