تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799301912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش ترافیک و آلودگی هوای البرز با تقویت زیرساختهای پستی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز طهایی مطرح کرد:
کاهش ترافیک و آلودگی هوای البرز با تقویت زیرساختهای پستی
کرج - خبرگزاری مهر: استاندار البرز گفت: تقویت زیرساختهای پستی و افزایش خدمات ارائه شده توسط پست، سبب کاهش حجم ترافیک و آلودگی هوا می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، سیدحمید طهایی استاندار البرز ظهر امروز همزمان با روز جهانی پست با حضور در پست استان از بخشهای مختلف این مجموعه بازدید کرد. وی در دیداری مشترک با مدیرکل پست استان البرز ضمن تبریک روز جهانی پست، با اشاره به اهمیت پست در امانتداری مرسوله های مردم گفت: مردم امروز با اطمینان خاطر امانات خود را به شرکت پست می سپارند و این خود مصداقی از حسن اعتماد ملی به نهادی خدمتگزار است.

طهای با تاکید بر تقویت زیرساخت های ارائه خدمات پستی در البرز گفت: بنابر گزارش ها فضاهای پستی در این استان کم است و باید تمهیدات لازم در این زمینه و همچنین برای ارائه خدماتی پستی به 225 روستای البرز اتخاذ شود. استاندار البرز با اشاره به اینکه روزانه میلیون ها مرسوله در کشور جابجا می شود، افزود: دنیا در حال پیشرفت است و باید با سرعت تغییرات، پیشتاز در خدمات هر چه بهتر بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ضرورت اجرایی ساختن دولت الکترونیک تا پایان سال 93 در استان گفت: دولت مصمم بر پایه گذاری خدمات الکترونیکی تا پایان سال 93 است و باید استان نیز کمبودهای خود را در تحقق اهداف دولت الکترونیک جبران کند.
"شرکت پست"، جلوه ای از حسن اعتماد ملی است/پست البرز تقویت کننده دولت الکترونیک دراستان باشد
استاندار البرز با بیان اینکه امروز تجارت الکترونیک بازار جدیدی را در دنیا به تصاحب خود درآورده است به نحوی که هواپیمای بوئینگ الکترونیکی جابجا می شود، افزود: بنابراین انتظار می رود با سبقه دیرینه پست کشور، در بخش خدمات خُرد، بتوانیم پیشتاز و سرآمد باشیم.

طهایی در ادامه با اشاره به رسالت پست تاکید کرد: دستگاه ها باید با اشراف به رسالت خطیر پست توجیه شوند که پستچی نیستند و تمامی مرسولات باید از مجرای پست جابجا شود.

استاندار البرز همچنین با بیان اینکه در حال حاضر 220 دفتر پیشخوان دولت در البرز مجوز فعالیت دارد، افزود: تعداد دفاتر پیشخوان دولت در استان از شاخص های کشور بالاتر است؛ و این در حالی است که خدمات کمی نیز به این دفاتر واگذار شده است، بنابراین انتظار می رود پست تکمیل و تقویت کننده دفاتر پیشخوان دولت در استان باشد. وی با مهم دانستن نقش پست در کاهش ترددهای روزانه مردم افزود: در حال حاضر شهروندان بدون مراجعه به ادارات مختلف، خدمات مورد نیاز را از پست بانک دریافت می کنند در حالی که اگر قرار بود یکایک و به صورت شخصی جهت خدمات پستی به مراکز متعدد مراجعه کنند از لحاظ ترافیکی و آلودگی هوا، شاهد چند برابر شدن حجم ترددها بودیم.

تدوین بسته روستایی در دولت در حال پیگیری است نماینده دولت تدبیر و امید در استان البرز در ادامه با اشاره به در پیش بودن تدوین برنامه ششم توسعه کشور از دستگاههای اجرایی استان خواست تا با برنامه ریزی منسجم تر پیشنهادات خود را برای اجرایی شدن هرچه بهتر این برنامه ارائه دهند.

طهایی تاکید کرد: یکی از کلیدی ترین محورها در تدوین نقشه راه توسعه کشور، توجه به روستاها است و تدوین بسته توسعه روستایی در دولت یازدهم مورد پیگیری قرار گرفته است.

استاندار البرز عملکرد مرکز پست استان را بسیار فعال و پویا در پاسخگویی به خدمات مورد نیاز مردم ارزیابی کرد.

طهایی در این بازدید که مدیرعامل شرکت خدمات هوایی فرودگاه پیام حضور داشت از بخش های مختلف ساختمان مرکزی پست از جمله محل صدور کارت ملی مکانیزه، سایت صدور کارت ملی هوشمند، باجه های ارائه خدمات پستی، اتاق کدگذاری، سایت کدپستی؛ عکاسی مرکز پست، محل تفکیک و ارسال مرسوله های پستی و... بازدید کرد.


۱۳۹۳/۷/۱۷ - ۱۷:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن