تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821103183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمع‌آوري 178 ميليون تومان در جشن عاطفه ها در کردستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مهر ۱۳۹۳ (۱۸:۱۳ب.ظ)
در سال گذشته محقق شد: جمع‌آوري 178 ميليون تومان در جشن عاطفه ها در کردستان مديرکل آموزش و پرورش کردستان از جمع‌آوري 178 ميليون و 400 هزار تومان کمک‌ براي دانش‌آموزان نيازمند در قالب جشن عاطفه‌ها در مدارس استان در سال گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سالار عرفاني‌نسب اظهار کرد: برگزاري اين جشن به همت و تلاش چندين دستگاه به ويژه کميته امداد امام خميني هر ساله به صورت سراسري در کل کشور و استان برگزار و بستر را کمک به دانش‌آموزان نيازمند فراهم مي‌سازد.
وي تصريح کرد: سال گذشته در قالب همين طرح و در يک‌هزار 693 پايگاه جمع‌آوري کمک‌هاي دانش‌آموزان جمع‌آوري که نتيجه آن اهداي بيش از 178 ميليون و 400 هزار کمک براي دانش‌آموزان نيازمند جمع‌آوري و در بين آنها توزيع شده است.
وي با بيان اينکه مهم‌ترين اصل در برگزاري اين جشن نهادينه کردن فرهنگ احسان و نيکوکاري در بين دانش‌آموزان است، خاطرنشان کرد: اين مهم خوشبختانه در استان ما نهادينه شده است.
وي استقبال مردم استان را از اين برنامه که هر ساله برگزار مي‌شود روبه رشد عنوان کرد و افزود: مردم کردستان همواره در مشارکت در برنامه‌هاي خيرخواهانه و نوع‌دوستانه پيش قدم هستند.
وي خاطرنشان کرد: بدون شک برگزاري اين برنامه‌ها و حضور مسئولان در کنار دانش‌آموزان ضمن ايجاد بسترهاي لازم براي کمک به دانش‌آموزان بي‌بضاعت و تسهيل در روند تحصيل آنها موجب نهادينه شدن فرهنگ احسان و نيکوکاري در بين ساير دانش‌آموزان مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن