تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820363656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعداد پایگاههای جشن عاطفه ها در قزوین افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین صفری:
تعداد پایگاههای جشن عاطفه ها در قزوین افزایش یافت
قزوین- خبرگزاری مهر: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین، از افزایش 18 درصدی پایگاههای جشن عاطفه ها در استان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، مراسم جشن عاطفه ها با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، مدیر کل و مدیران ناحیه ای آموزش و پرورش، رئیس سازمان بسیج سازندگی، مشاور امور روحانیون، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و سایر مسئولان استانی ظهر چهارشنبه در دبیرستان دخترانه آلومتک برگزار شد. هدایت صفری در این مراسم بیان کرد: تعلیم و تربیت فی نفسه شغل انبیاء است و از این منظر است که گفته می شود معلمی شغل انبیاء است اما احسان و نیکوکاری نیز از دیگر خصائص انبیاء است که این خصلت نیز یکی دیگر از ویژگی های معلمان مدیران و مربیان آموزش پرورش است. مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: امروز با همت و تلاش مسئولان آموزش و پرورش به ویژه در استان قزوین، فرهنگ نوع دوستی و احسان در این دستگاه نهادینه شده است. وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ یاری و کمک به دیگران در مراسمات و جشن هایی چون جشن عاطفه ها، جشن احسان و نیکوکاری دارای ثمراتی است که تأمین حیات طیبه برای همه شهروندان جامعه ای که در آن زندگی می کنیم، مهمترین ثمرۀ آن است. همچنین حجت الاسلام انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه این مراسم گفت: صدقه و کمک به همنوع یکی از اساسی ترین و مهمترین توصیه های قرآن برای جوامع است. وی ادامه داد: خداوند خود در قرآن وعده داده است کسی که با احسان و صدقه دل کسی را شاد می کند، خداوند نیز دل او را شاد خواهد کرد و بر همین اساس صدقه دهندگان همواره دارای روحیه ای شاد هستند. این مسئول اظهارداشت: همه علمای اخلاق در اسلام در جهت این آموزه انسانی و حیات بخش قرآن تلاش کرده اند و طی قرن ها فرهنگ صدقه دادن، احسان و یاری مستضعفان را تبلغ و ترویج کرده اند. در پایان این جشن مسئولین حاضر در مراسم از بازاچه خیریه ای که در محوطه دانشگاه توسط دانش آموزان برپا شده بود، بازدید به عمل آوردند.



 


۱۳۹۳/۷/۱۶ - ۱۵:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن