تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819900250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کودکان خراسانی فردا به صورت رایگان از موزه‌ها بازدید می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی به مناسبت هفته ملی کودک/
کودکان خراسانی فردا به صورت رایگان از موزه‌ها بازدید می‌کنند
مشهد-خبرگزاری مهر: کودکان خراسانی هفدهم مهرماه به مناسبت هفته ملی کودک می‌توانند از موزه‌های استان به صورت رایگان بازدید کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته کودک و با موافقت هیئت دولت، فردا پنجشنبه هفدهم مهرماه ضمن نام گذاری به روز "میراث فرهنگی و حفظ طبیعت برای همه کودکان"،  کودکان می توانند به همراه پنج نفر از موزه های سازمان میراث فرهنگی به صورت رایگان بازدید کنند. همچنین به مناسبت این روز سازمان میراث فرهنگی خراسان رضوی در مجموعه های تاریخی آرامگاه نادری، مركز آفرینش و پژوهش هنرهای سنتی خانه ملك و دیگر مراكز، كارگاه های نقاشی، سفالگری و كارگاه های آموزشی برای كودكان در نظر گرفته است. سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی هدف از اجرای این برنامه ها را پیوندكودكان با فرهنگ اصیل این مرز و بوم، حفظ هویت ایرانی و اسلامی و همچنین ایجاد رابطه بین كودكان و فرهنگ غنی و اصیل ایران عنوان داشته است. از تاریخ 16 مهر ماه و از ساعت 9 الی 12 و 15 الی 18، مسابقه نقاشی كودكان با موضوع داستان های شاهنامه با همكاری خانه كودك مشهد نیز در این هفته برگزار خواهد شد.    


۱۳۹۳/۷/۱۶ - ۱۵:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن