تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798435646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزان جرایم در نظرآباد نسبت به سال گذشته 4 درصد کاهش داشته است/افزايش 90 درصدی کشفيات پليس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز فرمانده نيروي انتظامي استان البرز خبر داد:
میزان جرایم در نظرآباد نسبت به سال گذشته 4 درصد کاهش داشته است/افزايش 90 درصدی کشفيات پليس
نظرآباد - خبرگزاری مهر: فرمانده نيروي انتظامي استان البرز از کاهش 4 درصدی وقوع جرايم در نظرآباد و افزايش 90 درصدی کشفيات پليس در اين شهرستان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاح ساختمان پليس راهور اين شهرستان پیش از ظهر با حضور سردار بخشعلي کامراني صالح فرمانده نيروي انتظامي استان البرز، شهريار آقايي فرماندار نظرآباد، اعضاي شوراي تامين و اعضاي شوراي اداري اين شهرستان برگزار شد.
 
در بخشي از اين مراسم فرمانده نيروي انتظامي استان البرز طي سخناني اظهار داشت: امروز تمام فعاليت‌هاي پليس در جمهوي اسلامي ايران به امر فرماندهي معظم کل قوا با عزمي ملي و مديريت جهادي انجام مي‌شود.
 
وي تصريح کرد: اولويت اصلي فرماندهان، ماموران و سربازان نيروي انتظامي تامين امنيت مردم و مقابله با قانون‌شکنان و قانون‌گريزان است و بارها اخطار داده‌ايم که به احدي اجازه تخطي از قانون، سلب آسايش مردم و اخلال در نظم عمومي و امنيت شهروندان را نخواهيم داد.
 
اين فرمانده ارشد انتظامي افزود: به فضل الهي امروز شاهد هستيم که نيروي انتظامي با اقتدار و قدرت و تدبير، امنيت کشور را تحت رهبري فرماندهي معظم کل قوا و هدايت‌هاي مدبرانه معظم‌له تامين کرده و قانون‌شکنان بيش از هر زمان ديگري با اقتدار پليس روبه‌رو هستند.
 
ميزان جرايم در نظرآباد نسبت به سال گذشته 4 درصد کاهش داشته است
 
کامراني صالح در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به خدمات نيروي انتظامي و پليس راهور در شهرستان نظرآباد گفت: همانطور که فرماندار محترم اين شهرستان به عنوان رئيس شوراي تامين اعلام کرده است، امروز نظرآباد يکي از امن‌ترين شهرستان‌هاي کشور به شمار مي‌آيد.
 
وي ادامه داد: اين موفقيت با تلاش و کوشش شبانه‌روزي ماموران نيروي انتظامي، مديريت جهادي شوراي تامين و فرمانداري نظرآباد و تلاش‌هاي فرماندار که خود فرزند شهيد بوده و از نيروهاي مومن و ولايي است، محقق گرديد.
 
فرمانده نيروي انتظامي استان البرز افزود: طي 6 ماه نخست سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته در نظرآباد، شاهد بوديم که ميزان جرايم در نظرآباد 4 درصد کاهش داشته و اين در حالي است که ميزان کشفيات پليس در اين مدت بيش از 90 درصد افزايش رشد دارد.
 
کامراني صالح با اشاره به استانداردهاي جهاني براي بررسي آمار جرايم در هر جامعه‌اي گفت: ميزان ارتکاب برخي جرايم با نرخ تورم و نرخ بيکاري رابطه‌اي مستقيم دارد و اين در حالي است که با وجود افزايش تورم در کشورمان ما شاهد هستيم که در استان البرز از جمله شهرستان نظرآباد با کاهش وقوع جرم روبه‌رو بوده‌ايم.
 
وي افزود: همچنين با وجود افزايش خودروهاي شخصي در نظرآباد طي 6 ماه اخير 25 درصد کاهش کشته‌هاي ناشي از تصادفات درون و برون‌شهري داشته‌ايم که اين آمار نيز نشان دهنده تلاش ناجا و پليس راهور اين شهرستان است.
 
 نيروي انتظامي ايران اسلامي به عنوان قدرتمند‌ترين پليس شناخته شده است
 
در ادامه مراسم شهريار آقايي فرماندار شهرستان نظرآباد نيز طي سخناني اظهار داشت: به فضل الهي و به برکت انقلاب اسلامي و هدايت‌هاي مدبرانه رهبري عظيم‌الشان انقلاب، امروز ايران اسلامي در امنيت کامل قرار دارد.
 
وي تصريح کرد: اگر به وضعيت کشورهاي منطقه و همسايه نگاهي بياندازيم، بيشتر قدر نعمت امنيتي که داريم را درک کرده و متوجه مي‌شويم که اين شرايط با چه تلاش‌ها و تحمل سختي‌هايي حاصل شده است.
 
فرماندا نظرآباد افزود: نيروي انتظامي ايران اسلامي امروز در منطقه به عنوان قدرتمند‌ترين پليس شناخته شده و اگر نبود ايثار و فداکاري ماموران خدوم نيروي انتظامي، ما شاهد برقراري امنيت نبوديم.
 
آقايي در بخش ديگري از سخنان خود با تقدير از ماموران خدوم نيروي انتظامي و پليس راهور شهرستان نظرآباد گفت: به عنوان رئيس شوراي تامين شهرستان از تلاش‌هاي تمام فرماندهان، ماموران و سربازان ناجا در نظرآباد تقدير و تشکر کرده و شهادت مي‌دهم که اين عزيزان با کمترين امکانات، بيشترين خدمات را به مردم ارائه مي‌کنند.
 
وي بيان داشت: يکي از نمونه‌هاي مديريت جهادي در نظرآباد، تلاش‌هاي فرماندهان ناجا است به صورتي که با امکانات محدود، لحظه‌اي از انجام وظيفه کوتاهي نکرده و ثمره اين تلاش را امروز تک تک شهروندان لمس و درک مي‌کنند.
 
آقايي در پايان با تاکيد بر اينکه نظرآباد يکي از امن‌ترين شهرستان‌هاي کشور به شمار مي‌آيد، گفت: در کنار تمام تلاش‌ها و تحمل سختي‌ها، اميدواريم فرماندهي مقتدر نيروي انتظامي استان البرز و شهرستان نظرآباد، در آينده با برنامه‌ريزي دقيق و مديريت علمي خدمات بيشتري ارائه کرده و شاهد باشيم که جرايم خرد از جمله سرقت نيز در نظرآباد کاهش چشم‌گيري داشته باشد.
 
 









۱۳۹۳/۷/۱۶ - ۱۵:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن