تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820616758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح نمايشگاه اقتصاد مقاومتي و توانمندي اشتغال روستايي در اراک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۳۱ب.ظ)
استاندار مرکزي اعلام کرد: افتتاح نمايشگاه اقتصاد مقاومتي و توانمندي اشتغال روستايي در اراک استاندار مرکزي در آئين افتتاح نمايشگاه اقتصاد مقاومتي و توانمندي هاي اشتغال روستايي استان گفت: اقتصاد، اشتغال و درآمد پايدار خانواده ها مهمترين دغدغه مسئولين نظام است.
به گزارش خبرگزاري موج، مقيمي ضمن تبريک روز روستا و هفته نيروي انتظامي اظهار کرد: اقتصاد، شغل و درآمد از دغدغه‌هاي مسئولين نظام جمهوري اسلامي ايران است و اين روزها به عنوان يک موضوع جدي در خانواده‌ها مطرح است و همه به نوعي در تلاش هستند تا شرايط بهتري براي گذران زندگي پيدا کنند. وي افزود: فعاليت‌هاي بسياري در امر اقتصاد و حرکت به سمت جامعه‌اي بهتر انجام مي‌گيرد اما، هنوز اشتغال و درآمد و مسائل اقتصادي از اولويت‌هاي خانواده‌ها به شمار مي‌رود.
استاندار مرکزي ادامه داد: با اينکه طرح هاي صنعتي، گردشگري و خدمات در کشور انجام مي شود ولي زماني مشکل اشتغال در جامعه ايراني حل خواهد شد که ترکيبي از فعاليت‌هاي خرد، متوسط و بزرگ را داشته باشيم. مقيمي اظهار کرد: به منظور کاهش قيمت تمام شده و ايجاد رقابت مي‌بايست هزينه‌هاي توليد را پايين آورد که يکي از راه‌هاي کاهش هزينه‌هاي توليد برون‌سپاري و سپردن قسمتهايي از کار توليد به خارج از کارخانه است.
استاندار مرکزي با اشاره به سياستهاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي، ابراز کرد: بايد به سمت توليدات دانش بنيان و توسعه شرکتهاي دانش بنيان پيش برويم و فعاليتهاي علمي دانشمندان را به کالاهاي تجاري تبديل و عرضه کنيم.
وي ضمن تأکيد بر بکارگيري نيروي انساني تحصيل‌کرده، فعال و دانشمند و استفاده از امکانات خدادادي کشور عنوان کرد: اين قشر از جامعه مي‌توانند يک مجموعه بزرگ اقتصادي را فعال و با بهره‌گيري از نعماتي که در کشور وجود دارد آن را از يک ماده ابتدايي به محصول نهايي و سپس ارزش افزوده تبديل کنند.
استاندار مرکزي اظهار کرد: تحصيل علم در تمامي نقاط کشور جاي خود را باز کرده است و دانشگاه مي‌تواند با تبادل امکانات خدادادي و نيروي انساني در تحقق اقتصاد مقاومتي موفق شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن