تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821027376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن عاطفه‌ها یک فرهنگ نوع دوستی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان شوهاني:
جشن عاطفه‌ها یک فرهنگ نوع دوستی است
آبادان- خبرگزاری مهر: معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: جشن عاطفه‌ها یک فرهنگ نوع دوستی بوده و بايد در جامعه احیا شود.



علی شوهانی در حاشیه آئین جشن عاطفه‌ها که در دبستان دخترانه شهیده سحر بناری‌ پور آبادان برگزار شده بود در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فطرت هر انسانی بر مبنای انسان دوستی و احسان به دیگران است و احسان به ديگران در کشور ایران بیشتر از سایر نقاط جهان اتفاق می‌افتد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از آئین جشن عاطفه‌ها حس نوع دوستی میان دانش آموزان است. به صورتیکه این آئین به عنوان یک سنت و حسنه برای دانش آموزان برگزار می‌شود و آن‌ها به صورت عملی با این حرکت الهی آشنا می‌شوند.

معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان ادامه داد: جشن عاطفه‌ ها یک فرهنگ نو دوستی است و در جامعه احیا شده است. در کمیته حضرت امام خمینی نیز با کمک انجمن‌های دانش آموزی، آموزش و پروش و بسیج مستضعفین از 16 لغایت 17 مهر ماه در مدارس استان خوزستان این آئین برگزار می‌شود.

شوهانی تصریح کرد: در سراسر خوزستان بالغ بر چهار هزار پایگاه برای جمع‌آوری مبالغ در نظر گرفته شده و در 17 مهر ماه نیز در مکان‌هایی که نماز جماعت برگزار می‌شود این آئین برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: کمک‌های مردمی در کمترین فرصت موجود جمع آوری می‌شوند و عین همان مبلغی که جمع آوری می‌شود صرف نیازمندان می‌شود. حتی هزینه مراسم اجرایی نیز از کمک های مردمی تأمین نمی‌شود.

معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به میزان کمک‌های مردم آبادان ابراز داشت: مبالغی که به صندوقهای صدقات شهرستان آبادان واریز می‌شود نسبت به سایر شهرها بیشتر است و مبنایی که برای شهرستان‌ها داریم همین مبالغ است.

شوهانی در ارتباط با رایزنی ‌های کمیته امام امام خمینی (ره) خوزستان با سازمان‌ها و ادارات مستقر در آبادان گفت: رایزنی‌هایی با سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت‌های صنعتی در آبادان انجام شده است و در بودجه سال 93 کشور نیز قانون به صراحت اجازه کمک به شرکت‌هارا داده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ ریزی‌های انجام شده در حال حرکت به سمتی هستیم که مردم بتوانند مشارکت‌های زیادی را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان اداره ‌های آموزش و پروش آبادان، پتروشیمی آبادان، کمیته امداد امام خمینی آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند در این آئین حضور داشتند.


۱۳۹۳/۷/۱۶ - ۱۳:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن