تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821136930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه شيراز گنجينه عظيم و ظرفيت بزرگ استان فارس است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۲۹ب.ظ)
استاندار فارس: دانشگاه شيراز گنجينه عظيم و ظرفيت بزرگ استان فارس است استاندار فارس اظهار داشت: دانشگاه شيراز گنجينه عظيم و ظرفيت بزرگ استان فارس است که بايد از اين مهم به بهترين شکل استفاده شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد احمدي، استاندار فارس، در مراسم آغاز سال تحصيلي جديد در دانشگاه شيراز گفت: دانشگاه شيراز گنجينه عظيم و ظرفيت بزرگ استان فارس است که بايد از اين مهم به بهترين شکل استفاده شود.
وي افزود: بنا داريم از دانشگاه شيراز استفاده کنيم اما متاسفانه طي اين مدت به دليل وجود خرابي هاي بيش از اندازه نتوانستيم به اين مهم توجه داشته باشيم.
استاندار فارس با اشاره به اينکه دانشگاه شيراز موتور محرک جامعه است، يادآور شد: مسائل مختلفي در استان فارس وجود دارد که در اين راستا يکي از موارد مسئله يابي و سپس پرسش کردن است.
احمدي تاکيد کرد: مهمترين مشکل امروز استان فارس بيکاري است که بايد از فرصت دانشگاه شيراز براي رفع اين مشکل استفاده شود.
وي در ادامه سخنان خود با بيان اينکه دانشجو بايد در مباحث مختلف جامعه مشارکت داشته باشد، گفت: آزاد انديشي، مباحث سياسي و... از جمله اولويت هايي است که بايد در دانشگاه مد نظر قرار داده شود اما در کنار اين بايد به منافع ملي، مصالح ملي و امنيت ملي توجه داشته باشند.
استاندار فارس تصريح کرد: هيچ کشوري در دنيا بدون خط قرمز نيست و همگان مکلف هستند به قوانين آن کشور احترام بگذارند.
احمدي افزود: دانشگاه حق اعتراض دارد و بايد به منافع کشور و مردم توجه داشته باشد.
وي يادآور شد: اگر حقي از کشور و يا مردم پايمال شد دانشجو و دانشگاه بايد اعتراض کند اما با فکر و تدبير نه اينکه در زمان حرکت اعتراضي مشکلي براي جامعه به وجود آيد.
استاندار فارس در اين خصوص مسئله گفتگوهاي هسته اي را به عنوان مثال مطرح کرد و گفت: زمانيکه تيم مذاکره کننده با مشکلاتي فراواني در حال مبارزه است اگر قرار باشد نقدي شود نبايد باعث از بين بردن روحيه تيم ايران شود.
احمدي ادامه داد: سربازي که در سنگر مشغول مبارزه با دشمن است را نبايد مورد انتقاد قرار داد و اگر هم قرار است نقدي روي دهد بايد منصفانه باشد نه از روي دلواپسي انجام شود.
وي تاکيد کرد: دانشجو بايد علاوه بر روشن فکر بودن، روشن انديش هم باشد تا بتواند مسائل را به خوبي تحليل کنند.
در ادامه اين مراسم رئيس دانشگاه شيراز نيز گفت: دانشگاه مکاني براي آزاد انديشي است و در اين خصوص مسئولين دانشگاه هرگونه همکاري لازم را با دانشجويان انجام خواهند داد.
مجيد ارشاد افزود: خدمت، برخورد کريمانه، احترام و رفع مشکلات دانشجويان اولويت اول در دانشگاه شيراز است که در اين مسير هيچگونه کوتاهي انجام نمي شود.
وي با اشاره به اينکه قفل بسياري از مشکلات در دانشگاه ها باز مي شود تاکيد کرد: دانشگاه بايد راهکار هاي حل مشکلات را به مسئولين ارائه کند که براي دست يابي به اين مهم دانشجو بايد از مباحث روز کشور و دنيا آگاهي لازم را داشته باشد.
رئيس دانشگاه شيراز تصريح کرد: از هرگونه فعاليت علمي، فرهنگي، اجتماعي، سياسي و اقتصادي دانشجويان حمايت مي کنيم اما بايد به قانون احترام گذاشت.
ارشاد افزود: مسئولين دانشگاه شيراز از برگزاري نشست و جلسات نقد و بررسي مباحث مختلف داخلي و خارجي حمايت مي کنند.
وي يادآور شد: طي موافقت نامه همکاري که ميان وزارت علوم و وزارت نفت بسته شده دانشگاه شيراز مسئوليت پژوهش و بررسي سه ميدان نفتي را بر عهده گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن