تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804716917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همكاري خوب كشاورزان استان كرمانشاه با مامورين سرشماري عمومي كشاورزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مهر ۱۳۹۳ (۱۱:۳ق.ظ)
همكاري خوب كشاورزان استان كرمانشاه با مامورين سرشماري عمومي كشاورزي رئيس سازمان جهادكشاورزي استان كرمانشاه گفت:كشاورزان استان كرمانشاه تاكنون همكاري خوبي را با مامورين سرشماري عمومي كشاورزي داشته و انتظار داريم اين همكاري تا پايان طرح ادامه داشته باشد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ علي اشرف منصوري با بيان اين مطلب افزود: طرح سرشماري عمومي كشاورزي در استان كرمانشاه همزمان با سراسر كشور از پنجم مهر سال 93 با مديريت استانداري كرمانشاه و همكاري اين سازمان و ادارات مرتبط آغاز شده و تا 18 آبان ماه سال جاري ادامه خواهد داشت و ماموران اين طرح در سطح روستاها و شهرهاي استان در حال جمع آوري آمار کشاورزي بوده و به تمام نقاط شهري، روستايي و عرصه هاي عشايري استان مراجعه خواهند کرد.
وي افزود: سهم 11.7 درصدي بخش كشاورزي ازتوليد ناخالص داخلي كشور و18.3 درصدي اين بخش در اشتغال در سال1392و سهم حدود 12 درصدي ارزش افزوده بخش کشاورزي از ارزش افزوده کل بخش‌هاي اقتصادي کشور در همين سال، ضرورت و اهميت اجراي سرشماري عمومي كشاورزي را براي رسيدن به توسعه اقتصادي نشان مي دهد.
رئيس سازمان جهادكشاورزي استان كرمانشاه تاكيدكرد: اطلاعات كسب شده از طرح سرشماري عمومي بخش كشاورزي به عنوان ‌داده‌هاي مفيد و پايه اي براي برنامه ششم توسعه كشور و تحقق اقتصاد مقاومتي كه يكي از اركان آن امنيت غذايي جامعه است مورد استفاده قرار گرفته و در قالب گزارشهاي آماري در اختيار برنامه ريزان، مديران، پژوهشگران و علاقه مندان قرار خواهدگرفت.
وي اضافه كرد: ملاک در آمارگيري و سرشماري‌ها خوداظهاري بوده و اعتقاد داريم که کشاورزان عزيز اطلاعات درست را ارائه مي‌دهند، زيرا همگي مي دانيم سرشماري عمومي کشاورزي هر 10 سال يک‌بار انجام مي‌شود و چنانچه اشتباهي رخ دهد، تا 10 سال آينده امکان تصحيح و تغيير آن نيست.
منصوري خاطرنشان كرد: در اين آمارگيري اطلاعات مربوط به مشخصات بهره برداران، كاربري اراضي، سطح زير كشت محصولاتي مهمي مانند گندم ،جو ، برنج و... به تفكيك آبي و ديم، زراعت، باغباني، کشت هاي گلخانه اي، پرورش دام سبک و سنگين ، پرورش طيور به روش صنعتي و سنتي، پرورش زنبور عسل ، کرم ابريشم، ماهي و محصولات شيلاتي جمع آوري مي شود.
وي تاكيدكرد: همچنين مامورين سرشماري درخصوص منابع آبي كشاورزي شامل چاه، قنات، رودخانه دائمي يا فصلي ، سدهاي بتوني يا خاكي و ساير منابع آبي و تعداد ماشينهاي كشاورزي بر اساس مارك و سال ساخت نيز سوالاتي مطرح و اطلاعات لازم در قالب پرسشنامه از كشاورزان كسب مي كنند.
منصوري ياآورشد: در اين طرح حتي واحدهاي كوچك كشاورزي خانگي و سنتي هم كه در وسعتهاي كم اقدام به فعاليت مي كنند مورد سرشماري قرار مي گيرد.
رئيس سازمان جهادكشاورزي استان كرمانشاه با اشاره به همكاري شايسته كشاورزان استان با مامورين طرح در اين مدتي كه از سرشماري سپري شده گفت: از کشاورزان عزيز انتظار داريم با دقت و حوصله به سئوالات آمارگيران پاسخ داده و با ارائه آمار، اطلاعات جامع، کامل و دقيق در انجام سرشماري مشارکت کرده و دولت را براي برنامه ريزي صحيح و بهبود وضعيت کشاورزي استان و كشور و ارتقاي سطح زندگي کشاورزان و روستاييان در آينده ياري نمايند.
وي در پايان افزود: از تمام مديران و كارشناسان مرتبط با جهاد كشاورزي استان‌ خواسته ايم تا براي اجراي هر چه بهتر اين سرشماري همكاري مطلوبي با مامورين سرشماري مركز آمار ايران داشته تا با مشاركت و هم‌افزايي هر چه بيشتر، سرشماري موفقي در استان كرمانشاه اجرا شود.
گفتني است سرشماري عمومي كشاورزي در استانها با مديريت استانداري ، معاونت برنامه ريزي و اداره كل آمار و اطلاعات استانداريها برگزار شده و سازمانهاي جهادكشاورزي و ساير ادارات نيز جهت اجراي هرچه بهتر اين طرح با استانداري همكاري مي نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن