تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819907720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نيروي انتظامي آمادگي‌ همه‌جانبه خود را مايه اطمينان و آرامش مردم قراد داده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۵۰ق.ظ)
بيانيه وزارت دفاع به مناسبت هفته نيروي انتظامي؛ نيروي انتظامي آمادگي‌ همه‌جانبه خود را مايه اطمينان و آرامش مردم قراد داده است نيروي انتظامي به عنوان يکي از ابزار‌هاي کارآمد مقابله با ناامني و بي‌نظمي در کشور هم‌اينک آمادگي‌هاي همه‌جانبه خود را مايه اطمينان، آرامش و اعتماد مردم و موجب هراس و وحشت مجرمان و خلافکاران و متجاوزان به حقوق آحاد جامعه قرارداده است.
به گزارش خبرگزاري موج، متن بيانيه وزارت دفاع به مناسبت هفته نيروي انتظامي به شرح ذيل است:
بزرگداشت نيروي انتظامي در واقع گراميداشت ‌غيورمرداني است که بدون چشم داشت براي تامين امنيت، تحکيم نظم و اجراي قانون و عدالت گام برمي‌دارند و با تلاش بي‌وقفه خود براي آسايش، امنيت و رفاه عمومي جامعه شبانه‌روز ‌خدمت مي‌کنند.
بالندگي و روزآمدي نيروي انتظامي و رويکرد ‌حرفه‌اي و نيل به استاندارد‌سازي طرح‌ها و اقدامات اين نيرو در راستاي تحقق مأموريت‌هاي خطير و نيز انتظارات فراروي، اين سازمان را به مامن و ملجأ آحاد مردم ‌در روند اهداف و راهبردي امنيتي و انضباط اجتماعي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران قرار داده است.
‌نيروي انتظامي با تأسي از آموزه‌هاي اسلامي و تعاليم ناشي از توصيه‌ها و رهنمودهاي حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (‌مدظله العالي) با جلب رضايتمندي مردمي توانسته‌ خود را در تراز يک الگوي موفق به سازمان‌هاي مشابه در فراسوي مرزهاي کشور معرفي کند.
‌مجاهدت‌هاي فرماندهان و آحاد کارکنان و رزمندگان نيروي انتظامي به ويژه در عرصه مرزباني و مقابله با اشرار و قاچاقچيان و نيز رويارويي با قانون‌شکنان و برهم زنندگان نظم و انضباط اجتماعي ‌از نقاط ممتاز و قابل ستايش در کارنامه اين نيروي خدوم و شجاع ‌است‌ و ترديدي نيست نيروي انتظامي به عنوان يکي از ابزار‌هاي کارآمد مقابله با ناامني و بي‌نظمي در کشور هم‌اينک آمادگي‌هاي همه‌جانبه خود را مايه اطمينان، آرامش و اعتماد مردم و موجب هراس و وحشت مجرمان و خلافکاران و متجاوزان به حقوق آحاد جامعه قرارداده است.
امروز غيورمردان نيروي انتظامي ‌با اقتدارکامل‌ از جان و مال و امنيت و عزت مردم پاسداري مي‌کنند و با اعتماد مردمي، ماموريت‌هاي محوله‌ را به احسن وجه به منصه‌ ظهور رسانده‌اند ‌و چه زيبا فرماندهي معظم کل قوا، حضرت آ‌يت‌الله خامنه‌اي‌ (مدظله العالي) در وصف اين نيرو فرموده‌اند، «کارکنان نيروي انتظامي که سعي مي‌کنند آرامش را، امنيت را، آسايش خيال را براي آحاد شهروندان کشورمان فراهم کنند در حقيقت به معناي واقعي کلمه مجاهدان في سبيل الله هستند».
وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با ‌تجليل از مجاهدت‌هاي نيروي انتظامي ‌و تعظيم به مقام شامخ شهداء، جانبازان و ايثارگران اين نيرو اعلام مي‌دارد: ‌توسعه نقش‌آفريني‌هاي نيروي انتظامي در عرصه‌هاي تهديدات و آسيب‌هاي اجتماعي و افزايش احساس امنيت عمومي‌، اقتضا مي‌کند آحاد ملت، مسئولان، دستگاه‌ها‌ و نهادهاي متولي امر ‌مشارکت، حمايت و همکاري تمام عيار با اين نيرو را در رأس برنامه‌هاي خود قرار دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن