تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820358792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت فراهم کردن زيرساخت هاي لازم براي جذب دانشجويان خارجي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۳ق.ظ)
رييس دانشگاه علوم پزشکي تهران اعلام کرد: ضرورت فراهم کردن زيرساخت هاي لازم براي جذب دانشجويان خارجي جعفريان گفت: پذيرش دانشجو از کشورهاي ديگر سرمايه گذاري ارزشمندي براي کشور محسوب مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، رييس دانشگاه علوم پزشکي تهران با اشاره به اين که اشتغال فارغ التحصيلان دانشگاه ها موضوعي جدي است و عوامل زيادي در آن دخيل هستند، گفت: در رشته هاي علوم پزشکي به طور خاص بايد به اندازه اي که اشتغال وجود دارد، دانشجو تربيت کنيم.
علي جعفريان ادامه داد: در حال حاضر تمام پزشکان عمومي بعد از فارغ التحصيلي مي توانند وارد جامعه پزشکي شوند، ولي در برخي موارد به دليل عدم تعاريف درآمدي مناسب و عدم در نظر گرفتن امکانات رفاهي مناسب براي خدمت در مناطق محروم، اين قشر از جامعه پزشکي ترجيح مي دادند وارد مشاغل ديگري شوند.
رييس دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي خاطرنشان کرد: با اجراي طرح تحول نظام سلامت تمامي مشکلات پزشکان عمومي ساماندهي شده و مشوق هاي خوبي به منظور خدمت در مناطق محروم براي اين قشر در نظر گرفته شده است.
جعفريان ضمن اشاره به اين که جذب دانشجو از کشورهاي ديگر در واقع سرمايه گذاري ارزشمندي براي کشور محسوب مي شود، بيان داشت: حدود 4 سال است که دانشگاه علوم پزشکي تهران اقدام به جذب دانشجو از کشورهاي ديگر کرده و تا به حال توانسته ايم در حدود 120 دانشجو را از کشورهاي منطقه و برخي کشورهاي اروپايي جذب کنيم.
وي با تاکيد بر لزوم ظرفيت سازي براي جذب دانشجوي خارجي و تقويت زبان بين المللي در دانشگاه ها ادامه داد: ضروري است زيرساخت هاي لازم را براي جذب دانشجوي خارجي بخصوص در مقطع تحصيلات تکميلي فراهم کنيم و با افزايش اعتبار بخشي هاي بين المللي، حداقل استاندارهاي مناسب را براي بهتر شدن اين روند در نظر بگيريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن