تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815465578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

Far Cry 4 : هرج و مرج در Kyrat


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

راه هاي زيادي براي سلاخي يک کرگدن و جداسازي پوست آن در Far Cry 4 وجود داره، اما زماني که می تونیم از ابزار هاي انفجاري قدرتمند استفاده کنيم چرا بايد يک چاقو را ترجيح بدیم؟
http://8pic.ir/images/pcf3q786rmwr5q0j7oon.jpg

"اگر کسي بخواد بازي را بدون کشتن حيوانات تحربه کنه، مي تونه اين کار را انجام بده. اما این موضوع به عمل دفاع از خودتون هم مربوطه، پلنگ ها زيبا هستند، اما اگر در جنگل با يکي از آنها رو در رو بشويد، ممکنه که بخواد صورتتون رو گاز بگيره." کارما و آشوبگری از تعاریف اصلی سری Far Cry به شما می آیند. ممکن است که در بازی خودتان رو همچون فردی باهوش فرض کنید و بعد از به آتش کشیدن اردوگاه دشمن  متوجه شوید که باد باعث تغییر جهت شعله های آتش به سمت شما شده است که در نهایت باعث میشود که خودتان را از بابت این تصمیم عجولانه سرزنش کنید. ويژگي هايي، همواره در سري Far Cry مشترک بوده اند. در اوايل شروع Far Cry 3 شما مجبور به شکار و کشتن حيوانات بوديد تا بتونيد با استفاده از پوست آنها، کيسه مهمات و کوله پشتي خودتون رو ارتقا بديد تا توانايي حمل ابزار و مهمات بيشتر رو داشته باشيد. اين سيستم در Far Cry 4 تغيير نکرده اما راهي که شما براي کشتن حيوانات در پيش مي گيريد، دستخوش تغييراتي بزرگي شده. نارنجک دستي سلاح دقيقي نيست. اگر احساس کنيد که مشتاقيد تا يک کرگدن رو با اين وسيله شارژ کنيد، انفجار نارنجک اجزاي بدن حيوون رو تکه تکه ميکنه و در چنين حالتي پوست حيوون دیگه براي عمل ارتقا ارزشي نداره. بر طبق گفته آقاي Vincent Ouellette طراح ارشد Ubisoft Montreal : "ویژگی جدیدی که ما به Far Cry 4 اضافه کرديم اينه که وقتي به شکل هاي مختلف حيوانات رو شکار مي کنيد، مقدار متفاوتي از پوست اون حيوون رو دريافت مي کنيد." "يک قتل تميز با استفاده از تير و کمان، تمام پوست رو سالم و دست نخورده حفظ خواهد کرد. در مقابل اگر با استفاده از سلاح موشک انداز "rocket launcher" موجود رو منفجر کنيد، چيزي جز آشغال گيرتون نمياد." به دليل اينکه در پيش نمايش هاي اخير به شباهت اين نسخه به Far Cry 3 اشاره شده بود، مورد اشاره شده يکي از تغييراتي است که تيم سازنده اميدوار است که باعث تمايز Far Cry 4 از نسخه هاي پيشين می شود. من همان مرحله رو تجربه کردم که تو مراسم E3 به نمايش گذاشته شد. هر چقدر وقت بگذاريد، بیشتر با بازی آشنا می شوید. پايگاه دشمن نيازمنده که تصاحب بشه و سه راه متمايز براي انجام اينکار وجود داره; استفاده از سلاح و ايجاد آشوب، مخفي کاري و يا استفاده از هليکوپتر کوچک (mini copter). Far Cry 4، نسخه ای پر زرق و برق تر و پرجزئيات تر از Far Cry 3 به نظر ميرسه. اما من نديدم که این عامل مشکل بزرگي رو براي آنهايي که براي گردش و در منطقه خيالي هيماليا يعني Kyrat هيجان زده بوديد ايجاد کرده باشه. نکته جالبي که من در اين مورد فهميدم اينه که Far Cry 4 دنباله حقيقي ــه چيزي است که Far Cry 3 بود. در حالي که نسخه اول اين سري و Far Cry 2 کاملا متفاوت از هم به نظر مي رسيدند و وجود عبارت _ Far Cry _ در نام این دو بازی تنها نقظه اشتراک آنها به حساب می آمد. Ouellette در اين مورد اشاره مي کند: "ارکاني وجود دارند که از زمان اولين نسخه (original Far Cry) تاکنون حضور دارند، مانند آزادي و جو عجيب و غريب این سری. اما ما نمي خواهيم که Far Cry ديگري را با همان شخصيت ها و سبک سياق نسخه هاي قبل بسازيم." "بزرگ ترين قدم در دستيابي به اين هدف ایجاد اين احساس است که در مکاني دورافتاده که هيچ اطلاعاتي از آن نداريد حضور دارید . شما مجبور هستيد که اين مکان رو کشف کنيد و زنده بمونيد. اينگونه است که ما حس تازگي بازي را حفظ مي کنيم. مکانيک هاي گيم پلي، حس و هسته اصلي بازي هنوز بر پايه Far Cry 3 بنا شده و همه چيز به خوبی کار مي کند." برخي از اين مکانيک ها _ از قبيل سيستم مهارت _ ارتقا يافته و تصحيح شده اند. در Far Cry 3 زخمي کردن حيوانات يا شليک به قفس ــشان از راه دور و فرستادن آنها سوي دشمنان ممکن بود. فرمت طبيعي اين ويژگي در Far Cry 4 در غالب سيستم طعمه گذاري وجود خواهد داشت.
http://8pic.ir/images/rn42t4lo08m570vl6vmi.jpg

"مکانيک هاي گيم پلي، حس و هسته اصلي بازي هنوز بر پايه Far Cry 3 بنا شده و همه چيز به خوبی کار مي کند." Ouellette مي گويد : "در اين نسخه شاهد حيوانات جديد و بزرگ تر مانند فيل، کرگدن و honeybadger هستيم. راه هاي جديدي براي کنترل آنها وجود دارد، مي توانيد براي ــشان طعمه پرتاب کنيد، همانند يک تکه گوشت و توجه آنها را به دشمناني که در نزديکشان هستند جلب کنيد. در Far Cry 3 حيوانات در قفس بودند و مي توانستيد به قفس يا خود آنها شليک کرده و باعث وحشي شدنشان شويد. حال تقريبا مي توانيد اينکار را در هر جاي دنياي بازي انجام دهيد. طعمه را پرتاب کرده و توجه نزديک ترين درنده منطقه را جلب کنيد." از هرج و مرج و آشوبي که بواسطه طعمه گذاري، شليک به قفس ها و يا به آتش کشيدن علف هاي بزرگ زماني که باد در جهت مخالف شما است، به وجود مي آيند می توان به عبارتي "يک شرط بندي" ياد کرد. شما واقعا نمي دانيد و نمي توانيد مطمئن باشيد که انجام اينکار مي تواند براي شما به صرفه باشد و کمکتان کند. گاهي اوقات ممکن است حيواني خشمگين قسمتي از يک پايگاه را نابود کرده و تمامي دشمنان آن را به قتل برساند. گاهي اوقات نيز تک و تنها بايد با يک خرس بزرگ درگير شويد. Ouellette در مورد اين رويداد هاي پويا مي گويد: "اين موارد تماما در جهت خلق سيستم هايي است که با يکديگر تعامل دارند." "ما سعي نمي کنيم که رخ داد ها را کنترل کرده و آنها را مجبور به انجام کاري کنيم، اما از اين واقعيت که هر چيزي بتواند اتفاق بيوفتد استقبال مي کنيم و اطمينان مي دهيم که تمامي سيستم ها مي توانند تعامل داشته و گسترش يابند."
Ouellette هرج و مرج را مثل يک کارخانه اطلاق مي کند و زماني بازيکن به معناي واقعي کلمه آنرا احساس مي کند که بازي را به صورت co-op تجربه کند. در حالي که Far Cry 3 داراي کمپيني چهار نفره و مجزا از بازي اصلي بود، Far Cry 4 به دو بازيکن اجازه مي دهد که تمامي مناطق Kyrat را در کنار يکديگر کاوش نمايند. وي گفت :"اين کارخانه _ پس زمينه آشوب هاي این جهان آزاد _ تنها زماني به اوج خود مي رسد که شما دوستي داشته باشيد که بتواند همراهيتان کند." "ما سعي کرديم بازيکنان بيشتر را نيز امتحان کنيم اما زماني که شما با بيشتر از دو نفر همراه شويد، مخفي کاري سخت مي شود و از طرفي نيز هر بازيکن اجازه دارد که مسيري شخصي خود را دنبال کند و اين عمل مي تواند به شدت باعث بي نظمي شود. با تست هايي که انجام داديم، به اين نتيجه رسيديم که دو نفر انتخاب خوبي است. عنوان ما مشابه يک MMORPG نيست که شما با يک باس فايت که همانند يک اسفنج گلوله است روبرو شويد. اين بازي بيشتر درباره همراهي با دوستان و تجربه و اکتشاف در کنار يکديگر است."
http://8pic.ir/images/afbtlgk0ytqiqnuuca51.jpg

بر طبق گفته  co-op":Ouellette  عنوان Far Cry 4 بخشنده است، دومين بازيکن براي کمک به دوست خود حتي نيازي تهيه بازي شخصي خود را ندارد، اما در حالت دو-بازيکن اجازه طي کردن مراحل داستاني وجود ندارد." وي گفت: "Far Cry 4 از شخصيت هايي قدرتمند همراه با داستاني عميق برخوردار است. بنابراين ما نمي خواهيم که زماني که در حال نمايش يک سينماتيک هستيم، دوستتان در پس زمينه حضور داشته باشد. ما مي خواهيم بازيکنان قادر شوند که تجربه بازي رو خودشون رقم بزنند." "اقدامات تلافي جويانه دشمنان باعث مي شود که شما به بازگشت به عقب و دفاع از پايگاهتان احساس نياز کنيد." يکي ديگر از انتقاد هايي که به Far Cry 3 _ و ديگر عناوين شرکت Ubisoft همانند Watch Dogs و Assassin’s Creed _ گرفته مي شود، وجود مکانيک هاي مشابه که باعث شباهت عناوین اين شرکت به يکديگر شده، است. به ويژه در عناوين جهان آزاد، مکانيکي مشابه ضبط يک پايگاه که باعث باز شدن جزئيات مختلف نقشه شامل مراحل فرعي و ماموريت هاي داستاني مي شود. اين عمل تکرار مي شود تا زماني که کل دنياي بازي در دسترس قرار گيرد. اين ويژگي قصد دارد که به Far Cry 4 نيز راه يابد، پس منتظر تحول عظيم در اين بخش نباشيد . اما بر طبق ادعاي Ouellette، علاوه بر تسخير پايگاه ها، از آنجايي که دشمنان ممکن است در گذر زمان به فکر تلافي و انتقام بيوفتند، بازيکن مجبور است از تمامي پايگاه ها دفاع نمايد. "در اين نسخه دژهاي نظامي وجود خواهند داشت که توسط دستياران Pagan Min حفاظت مي شوند. هر کدام از آنها صاحب يکي از چهار دژ بزرگ است. تصاحب اين دژها به شدت دشوار بوده و هر کدام شامل مکان هاي دفاعي متعدد با ديوار هاي بزرگ هستند. اگر در جريان پيشبرد مراحل پيشرفت کرده و بتوانيد پايگاه هاي اطراف اين دژها را تضعيف کنيد، دژها نيز ضعيف مي شوند. اما در حالي که نتوانيد آنرا تصاحب کنيد، پايگاه هاي ديگر منطقه مي توانند با ارسال دشمنان، پايگاه هاي تصاحب شده شما را بازپس گيرند. اقدامات تلافي جويانه دشمنان باعث مي شود که شما به بازگشت به عقب و دفاع از پايگاهتان احساس نياز کنيد."
http://8pic.ir/images/xdzq5vlbckype4be0wp3.jpg

وي اضافه مي کند : "رويداد هايي به صورت تصادفي به وجود مي آيند که مداخله شما را بر مي انگيزانند. مي توانيد در کنار شورشيان مبارزه کنيد، گروگان ها را نجات دهيد. تمام اين اتفاقات در جريان گشت و گذار شما در سراسر دنياي بازي اتفاق خواهند افتاد." "ما سيستمی طراحی کرده ایم که جهان بازي را پویا نگاه مي دارد. وقايعي که اتفاق مي افتند، ثابت نيستند و در هر مکان از دنياي بازي رخ خواهند داد و هر کس تجربه متفاوتي خواهد داشت." Ubisoft Montreal امیدوار به خلق عنوانی زنده تر از Far Cry 3 است که با بازی کنان آزادی عمل بیشتر و قدرت انتخاب می دهد. Ouellette در آخر می گوید : "اگر کسي بخواهد بازي را بدون کشتن حيوانات یا ارتقای مهارت ها تجربه کند، مي تواند اين کار را انجام دهد. کمی سخت خواهد اما امکان پذیر است. اما این موضوع به عمل دفاع از خودتون هم مربوطه ." "پلنگ ها زيبا هستند، اما اگر در جنگل با يکي از آنها رو در رو شوید، ممکن است که بخواهد صورت شما را گاز بگير." عنوان بزرگ و زیبای Far Cry 4 در تاریخ November 18 برای پلتفرم های Xbox One ، Xbox 360 ، Playstation 3 ، PC . Playstation 4 منتشر می شود . در پایان لطفا دیدگاه خود در مورد این مطلب و عنوان Far Cry 4 را برای ما به اشتراک بگذارید ...



3 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن