تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804526903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید بیش از 5 میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه کارون4


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تولید بیش از 5 میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه کارون4 خبرگزاری پانا: مجری طرح های بهره برداری شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران با اشاره به نقش موثر کارون4 در تأمین نیاز برق پیک گفت: نیروگاه کارون 4 از زمان راه اندازی تا کنون بیش از پنج میلیون مگاوات ساعت تولید برق داشته است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۵ مهر ساعت 16:42



به گزارش خبرگزاری پانا،مهندس حسن اطاعتی با بیان اینکه در شش ماه اول سال 93 به علت گرمای شدید، نیاز شبکه به برق افزایش داشته است افزود: نیروگاه کارون4 که در سرشاخه کارون بزرگ قرار گرفته و به عنوان بالاترین نیروگاه بالادستی عملکرد بسیار خوبی داشته و نیاز شبکه را بخصوص در گرمای امسال که باعث رشد شدید مصرف شد، در پیک مصرف پاسخگو بود.
وی افزود: نیروگاه کارون4 از زمان راه اندازی تا کنون پنج میلیون و 82 هزار و 481 مگاوات ساعت تولید برق داشته  است همچنین در دوره 6 ماهه ابتدایی سال جاری نیز 862 هزار و 485 مگاوات ساعت برق تولید داشته که رقم بسیار بالایی است و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5/2 درصد افزایش تولید داشته است.
مهندس حسن اطاعتی با بیان اینکه نیروگاه های برق آبی با توجه به خصوصیتی که دارند می توانند خدمات جانبی بیشتری ارائه کنند ادامه داد: نیروگاه های برق آبی با توجه به خصوصیتی که دارند شاید بتوانند نزدیک به 12 مورد خدمات جانبی از جمله کنترل فرکانس اولیه، ثانویه و ثالثیه، ذخیره های چرخان و غیر چرخان، تزریق توان راکتیو، پاسخگویی به خودراه اندازی و ... را ارائه دهند و با توجه به اینکه به سرعت وارد مدار می شوند قدرت پاسخگویی به نیازهای آنی شبکه را هم دارند بنابراین نیروگاه های برق آبی تا 90 درصد ظرفیتشان را می توانند در کنترل فرکانس شرکت کنند و تعداد قطع و وصل هایی که در طول روز انجام می دهند قابلیت بسیار خوبی را برای نیازهای شبکه فراهم می کند و نباید از این خصوصیت به سادگی گذشت.
وی در پایان با اشاره به ذخیره آب مخزن سد کارون4 یادآور شد: کارون4 سدی مخزنی است اما با توجه به برنامه ای که با مدیریت شبکه داشته ایم قرار شد به صورت جریانی تولید برق صورت گیرد
اطاعتی یادآور شد: در زمستان هم به علت مشکلات تأمین سوخت که قابل پیش بینی نمی باشد، آماده باش هستیم و به محض بروز مشکلات در سایر نیروگاه های مرکزی، سریعا وارد مدار شده و برق تولید خواهیم کرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: بحران آب مقوله ای جدی است که سابقه هشدار 50 ساله دارد و باید به سرعت برنامه ریزی دقیق برای ایجاد سد و نیروگاه های مختلف داشته باشیم تا بتوانیم به خشکسالی های آینده پاسخ دهیم.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن