تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820891615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات درگیری دختر کرد با تروریست ها/ آغاز حملات امریکا، پس از پیشروی داعش


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: جزئیات درگیری دختر کرد با تروریست ها/ آغاز حملات امریکا، پس از پیشروی داعش


شبکه العراقیه جزئیات جدیدی از حمله یک دختر سوریه ای به تروریست های مهاجم به عین العرب منتشر کرد. نیروهای ائتلاف امریکایی که چهار شبانه روز از یاری رساندن به مردم این منطقه خودداری کردند، امروز پس از پیشروی داعش، چند حمله در منطقه کوبانی انجام دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در سایه تبلیغات ائتلاف امریکایی درباره مقابله با داعش که باعث شده تروریست ها به پیشروی در مناطق شمالی هدایت شوند، منطقه کوبانی در شمال سوریه تبدیل به عرصه نبرد ساکنان این مناطق با مهاجمان تکفیری شده و مقاومت مردم، تاکنون از سقوط شهرها جلوگیری کرده است.

علت اصلی ناکامی تروریست ها در اشغال این مناطق، مقاومت سرسختانه مردمی است که بخوبی می دانند تنها حامی واقعی آنها، ارتش سوریه است و اطمینان دارند که حامیان تکفیری ها که اکنون ادعای مقابله با داعش را دارند، فقط زمانی وارد معرکه خواهند شد، که از تسلط تکفیری ها بر این مناطق اطمینان حاصل کرده باشند و حملات هوایی آنها، تنها نمایشی در جهت شعارها و ادعاهایشان باشد.

به همین دلایل، اهالی شهرها و روستاهای کردنشین شمال سوریه برای دفاع از سرزمین خود، چاره ای جز مقاومت ندارند و از همین رو، زن و مرد با استفاده از هر سلاحی که در اختیار دارند در مقابل مهاجمان ایستادگی کرده و مانع از پیشروی آنها می شوند.

در درگیری های دو روز پیش شهر عین العرب در منطقه کوبانی، یک زن کرد سوری که فقط چند بمب دست ساز برای مقابله با حرامیان در اختیار داشت، تا آخرین لحظات در برابر یورش آنها مقاومت کرد و برای شکستن محاصره شهر، با بمب های دست ساز به حلقه محاصره کنندگان حمله کرد.

این زن سوری، برای اطمینان از موثر بودن حملات و هدر نرفتن بمب هایش، تاحد امکان خود را به گروه تکفیری ها نزدیک کرد و همزمان با انفجار آخرین بمب، خود نیز جان باخت.

به گزارش شبکه تلویزیونی العراقیه، در اثر اقدام شجاعانه این زن کرد، شماری از تروریست ها به هلاکت رسیدند و پیشروی تکفیری ها تا ساعت ها به تاخیر افتاد.

اگرچه در نبرد با تکفیری ها، زنان سوریه ای نیز همپای مردانشان مقاومت کرده و ناکامی داعش در تسلط کامل بر کوبانی، به علت ایستادگی تمام ساکنان این مناطق بوده، اما این نخستین بار است که یک زن مبارز چنین عملیاتی را به مواضع داعش انجام می دهد.


داعش در عین العرب


با وجود مقاومت سرسختانه مردم عین العرب و خودداری امریکا و متحدانش در یاری رساندن به آنها، تکفیری ها پس از چهار روز حمله، بخش هایی از این شهر را اشغال کردند.

نیروهای ائتلاف امریکایی نیز پس از اطمینان از مستقر شدن داعش در این منقطه، صبح امروز چند حمله هوایی در این مناطق انجام داد و رسانه های غربی، بطور گسترده ای آن را پوشش دادند، اما هیچ یک از این رسانه ها توضیح ندادند که چرا جنگنده های ائتلاف در مدت مقاومت مردم، به نیروهای داعش حمله نکردند تا مانع از پیشروی آنها شوند!؟
 


سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن