تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798940448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سربازان غربی خودکشی و فرار می‌کنند/ ملت ایران از طرح گزینه نظامی هراسی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار با نخبگان سایبری وزارت دفاع:
سربازان غربی خودکشی و فرار می‌کنند/ ملت ایران از طرح گزینه نظامی هراسی ندارد
مرجع تقلید شیعه گفت: مهم‌ترین ابزاری که دشمن را به ترس واداشته، شهادت‌طلبی سربازان ایران اسلامی است که دشمنان این ابزار را ندارند.


به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در دیدار با نخبگان سایبری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر این که ایمان و شهادت‌طلبی باید حفظ شود، اظهار داشت: نسل‌های جدیدی نیز که بر سر کار می‌آیند باید ایمان به معاد را داشته باشند و با حفظ این مسأله ترسی از دشمنان نخواهیم داشت.
 
وی با بیان این‌که مسائل دفاعی کشور در حال تقویت است که دشمنان از آن هراس دارند، ابراز داشت: مهم‌ترین ابزاری که دشمن را به ترس واداشته، شهادت‌طلبی سربازان ایران اسلامی است که دشمنان این ابزار را ندارند.
 
آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به این‌که هنگام فتوای مرجعیت شیعه مردم عراق به خیابان‌ها آمدند و شرایط را تغییر دادند، تصریح کرد: افرادی که برای مقابله با داعش اعلام آمادگی کردند با سربازان دوران صدام تفاوت بسیاری داشتند چرا که دارای قدرت ایمان و استقامت بودند.
 
این مرجع تقلید با تأکید بر این که افتخاری که خانواده‌های معظم شهدا در میان ما دارند، مورد احترام بسیار قرار دارد، ابراز داشت: شهادت نتیجه ایمان به خدا و معاد است که دشمنان این ابزار را ندارند.
 
آیت‌الله مکارم شیرازی با طرح این پرسش که چرا دشمنان دائم مسأله گزینه نظامی را مطرح می‌کنند، افزود: غربی‌ها می‌دانند سربازان آن‌ها همانند لشکرکشی به عراق، خودکشی و فرار می‌کنند و یا دچار بیماری‌های روانی می‌شوند؛ در حالی‌که سربازان ما در دوران دفاع مقدس روی مین‌ها رفتند و به شهادت افتخار کردند.
 
وی با اشاره به این که پیش از اسلام قدرت به منزله کثرت نفرات بود و هر لشکری که نفرات بیشتری داشت، معمولاً پیروز بود، اظهار داشت: سلاح‌ها در زمان گذشته از نوع ابتدایی بود که همه به طور مساوی در اختیار داشتند، اما اسلام توازن قوا را برهم زد و در آیه قرآن تصریح شد اگر 20 نفر از مسلمانان باشند بر 200 نفر پیروز می‌شوند.
 
آیت‌الله مکارم با بیان این که در آرایش نظامی غزوات پیامبر(ص)، غالباً برتری ظاهری به سود دشمن بود، اضافه کرد: در جنگ بدر مسلمانان 313 نفر بودند، در حالی که لشکر کفر بیش از 1000 نفر بود و در جنگ احزاب و احد نیز جمعیت مسلمانان نسبت به جمعیت دشمنان قابل مقایسه نبود.
 
این مرجع تقلید، استقامت را حاصل ایمان مسلمانان دانست و گفت: یک شخصیت آلمانی در توضیح پیروزی مسلمانان در برابر دشمنان، گفته است آن‌ها این تئوری را دارند که در مقابل دشمنان پیروز و یا شهید می‌شوند که شهادت نیز برای آنان افتخار است.
 
وی با اشاره به حضور مسلمانان در ایران برای گسترش اسلام، اظهار داشت: لشکر اسلام فقط نظام ظالمانه ساسانی را ساقط کرد و اجازه داد تا ایرانیان با میل خودشان مسلمان شوند و قطعاً تحمیل عقیده نبود که یا مسلمان شوید یا شما را از بین می‌بریم و به همین دلیل حمله سربازان اسلام، حمله آزادی‌بخش بود.
 
آیت‌الله مکارم خاطر نشان کرد: در این جنگ سربازان اسلام 50 هزار نفر و سربازان ساسانی 500 هزار نفر بودند و هر روز که جنگیده می‌شد از آن 500 هزار سرباز کاسته می‌شدند در حالی که تجربه‌های جنگی و امکانات بیشتری نسبت به مسلمانان داشتند، اما لشکر اسلام به دلیل قدرت ایمان و شهادت طلبی که افتخار بزرگی برای خانواده‌های مسلمان بود روحیه بلندی داشتند و به خوبی می‌جنگیدند، در حالی‌که سربازان ساسانی به دلیل دوری از خانواده و مسائل روانی دچار تشتت بودند.
 
انتهای پیام /





تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن