تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820841361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفتگوي ايران و روسيه در زمينه محصولات کشاورزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۳۰ق.ظ)
سفير ايران در مسکو خبر داد؛ گفتگوي ايران و روسيه در زمينه محصولات کشاورزي با منع واردات انواع ميوه، تره بار و مواد غذايي اروپايي و آمريکايي از سوي روسيه، اين کشور بنا دارد خلا ايجاد شده را با واردات از کشورهاي آسيايي از جمله ايران جبران نمايد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي سنايي سفير ايران در مسکو اظهار داشت: محمود حجتي وزير کشاورزي امروز سه شنبه به همراه چند تن از معاونين و مديران وزارت کشاورزي و همچنين مديران عامل پانزده شرکت فعال در عرصه محصولات کشاورزي به دعوت نيکولاي فيودرف وزير کشاورزي روسيه امروز وارد مسکو مي شود.
ديدار با وزير کشاورزي روسيه، ملاقات با چند استاندار مناطق روسيه، بازديد و حضور در دو نمايشگاه "پاييز طلايي "و "آگرا اينوتک"در زمينه انواع محصولات کشاورزي و همچنين گفتگوها و ديدارهاي متفاوت با وارد کنندگان و توزيع کنندگان اصلي مواد کشاورزي و خوراکي به روسيه از جمله برنامه هاي هيئت ايراني است. با منع واردات انواع ميوه، تره بار و مواد غذايي اروپايي و آمريکايي از سوي روسيه، اين کشور بنا دارد خلا ايجاد شده را با واردات از کشورهاي آسيايي از جمله ايران جبران نمايد و به اين ترتيب براي صادرکنندگان ايراني فرصتي بسيار مناسب پديد آمده است که روابط دو کشور را در اين زمينه تقويت نمايند.
افزايش صادرات اين نوع محصولات از ايران به روسيه از جمله محورهايي بود که در گفتگوي روساي جمهور دو کشور نيز که هفته پيش در آستاراخان برگزار شد مطرح گرديد.
حجم محدودي از برخي محصولات مانند خيار، سيب، فلفل، گوجه، کيوي و سبزيجات و خرما و پسته هم اکنون نيز از ايران به روسيه صادر ميشود و در شرايط حاضر امکان افزايش صادرات اينگونه کالاها در کنار برخي توليدات گوشتي و غذايي و لبني تا دهها برابر وجود دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن