واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
به تازگی مسئول بخش طراحی مراحل بازی Assassin"s Creed Unity آقای Christophe Rossignol در وبسایت رسمی Ubisoft توضیحاتی راجع به مراحل Co-op در گیم پلی بازی داده اند. در زیر آن را می توانید بخوانید: ماموریت های Co-op کاملا جدا از بخش Single-Player بازی نیست. به عنوان مثال؛ شما در حال بازی کردن یکی از مراحل که ما آن را یک ماموریت انجمن برادری (Brotherhood Mission) می نامیم هستید. Arno توسط شورای اسسین ها استخدام شده است و ماموریتی با برادرانش انجام می دهد که در انقلاب فرانسه به وقوع می پیوندد. همه این موارد با مضمون آن دوره زمانی مرتبط است. از آنجایی که ماموریت های Co-op طوری طراحی شده اند که با هم بازی شوند؛ از جنبه های روایتی داستان کاسته شده تا شما و دوستانتان بر روی ماموریت در حال انجام تمرکز کنید. وقتیکه یک ماموریت Co-op را شروع می کنید یک کات سین سینمایی پخش می شود تا با اهداف ماموریت آشنا شوید چون بعضی از آنها وقایع واقعی هستند مانند [اسپویل] ترور ناپلئون یا واقعه Women’s March (که زنان نمی توانستند به فرزندان خود غذا بدهند، برای همین به سمت کلیسای ورسای راهپیمایی کردند تا با پادشاه در مورد کمبود غذا در صحبت کنند.) وقتی که این کات سین سینمایی تمام می شود. دیگر همه چیز گیم پلی است و همه چیز به حرکت بازیباز بستگی دارد. ما بخش Synchronization را هم داریم ولی مثل قبل بازیباز را وادار به انجام یک کار خاص در گیم پلی نمی کند؛ همه چیز روی حرکات بازیباز برنامه ریزی شده است. به عنوان مثال من در یکی از مراحل به طور مخفیانه کسی را میکشم، همکارم هم چند ثانیه بعد یک نفر را به طور مخفیانه میکشد. اینجا امتیاز Creed Points دریافت می کنید چون یک کار رشته ای را به صورت هماهنگ با هم انجام داده اید. مسلما همکاری با هم جز اصلی اینگونه مراحل بازی Assassin"s Creed Unity است، ولی همانطور که شما را ترغیب به انجام می کند، الزامی نیست. Christophe یک مثال دیگر می زند. مثلا من یک بمب دودزا بر روی دشمنان استفاده می کنم؛ همکارم در این حالت که دشمنان گیج شده اند یک حرکت air assassination (کشتن دشمنان از آسمان) انجام می دهد. دراین لحظه ما دوباره امتیاز Creed Points دریافت می کنیم چون حالتی مناسب و استفاده بجا از مهارت هایمان بود. این به طور فریبنده ای یک سیستم ساده است؛ هرچه حرکاتتان هماهنگ تر باشد، تجربه بهتر و لحظات سرگرم کننده تری خواهید داشت. بیشتر این سرگرمی از حرکاتی می آید که بازی کنندگان آنها را هماهنگ با یکدیگر انجام می دهند. این بازیبازان را تشویق می کند که هر مرحله را حداقل سه مرتبه انجام دهد چون هربار امتیازات جدید و متفاوتی را دریافت خواهد کرد. بعضی مراحل هم شامل وقایعی هستند که لزوما در بار اول متوجه آنها نخواهید شد چون رخ دادن آنها به این بستگی دارد که به آنها توجه کنید یا نه. Christophe Rossignol نه سال است که برای Ubisoft Montreal کار می کند. او در ابتدا برنامه/اسکریپت نویس بود که بعدا به طراح مرحله/بازی (Game/Level Design) روی می آورد. شما می توانید در تاریخ 11 نوامبر انجمن برادری خودتان را بر روی PC, PS4, Xbox One با دوستانتان بنا کنید.
3 ساعت پيش
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: پردیس گیم]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]