تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799162816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین تجلیل از دریانوردان خارجی و پیشکسوتان هرمزگان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همزمان با عید سعید قربان صورت گرفت؛ آیین تجلیل از دریانوردان خارجی و پیشکسوتان هرمزگان خبرگزاری پانا: همزمان با عید سعید قربان طی یک جشن دوستانه و صمیمی در باشگاه ملوانان بندر شهید رجایی، از دریانوردان ایرانی و خارجی و همچنین پیشکسوتان دریایی استان هرمزگان تجلیل به عمل آمد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۴ مهر ساعت 15:31



به گزارش خبرگزاری پانا، استان هرمزگان به واسطه وجود بندر بین المللی شهید رجایی که مهم ترین و بزرگترین بندر تجاری کشور می باشد، توانسته به قلب تپنده صنعت حمل و نقل دریایی ایران تبدیل و کانون فعالیت دریانوردان داخلی و خارجی محسوب می شود.  
از سوی دیگر، هر ساله همزمان با هفته نخست مهرماه (هفته پایانی سپتامبر) جشن هایی در بنادر بین المللی جهان از جمله بنادر تجاری ایران به منظور گرامیداشت صنعت حمل و نقل دریایی برگزار می شود.  
امسال همزمان با عید سعید قربان، پایان‌بخش ویژه برنامه های هفته دریانوردی بود که در قالب جشنی دوستانه و صمیمی در باشگاه ملوانان بندر شهید رجایی گردهمایی 40 نفر از مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و همچنین جمعی از دریانوردان ایرانی و خارجی و پیشکسوتان دریایی استان هرمزگان برگزار شد.  
این جشن دو ساعته که حوالی ساعت 20:30 شامگاه یکشنبه، سیزدهم مهرماه آغاز شد، با ضیافت شام عید بزرگ مسلمانان جهان ادامه یافت و پس از رونمایی از کیک مخصوص جشن، با آیین تجلیل از دریانوردان خارجی و پیشکسوتان برنامه پایان یافت.
"مهدی نوفرستی" معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به عنوان متولی این برنامه گفت: طبق تاکیدات مدیریت عالی اداره کل برنامه ریزی کردیم تا با دعوت از فرماندهان مستقر در کشتی های پهلو گرفته در اسکله های بندر شهید رجایی در یک جمع صمیمی، نسبت به ارتقاء تعامل بخش های مختلف دریایی با اربابان رجوع برنامه ریزی شود.
وی با بیان این مطلب که در این مراسم نمایندگانی از کشورهای روسیه، چین، فیلیپین و چند کشور دیگر از منطقه جنوب شرقی آسیا حضور داشتند، اضافه کرد: دریانوردان خارجی به عنوان ارباب رجوع بندر محسوب می شوند و گرفتن بازخورد از آنها در زمینه میزان رضایت از خدمات ارایه شده به کشتی ها در راستای بهبود فرآیندهای تکریم ارباب رجوع صورت می گیرد.
نوفرستی در همین رابطه اضافه کرد: در چنین نشست های صمیمی نقطه نظرات فرماندهان کشتی های خارجی برای بهبود سطح خدمات در بندر شهید رجایی از آنان احصاء شده و پس از مطرح شدن در شورای واحد، پیشنهادات بررسی و راهکارهای اجرایی طراحی می شود.
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: طبق کنوانسیون بین المللی کار دریایی، در بنادر بین المللی مثل بندر شهید رجایی مکلف هستیم تا شرایط مناسبی را برای رفاه دریانوردان تأمین کنیم که ایجاد مراکزی با عنوان باشگاه ملوانان از جمله آن است.
وی از حمایت های مهندس "ایدنی"مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان برای حمایت ویژه از واحد امور دریایی و همچنین مدیریت باشگاه ملوانان و همکاران وی، برای برگزاری جشن تجلیل از دریانوردان خارجی و پیشکسوتان دریایی هرمزگان تشکر و قدردانی کرد.
دریانوردان خارجی حاضر در این گردهمایی صمیمانه که از میهمان نوازی مسئولان بندر شهید رجایی در باشگاه ملوانان – در فضایی با جلوه هایی از معماری اصیل ایرانی اسلامی- غافلگیر شده بودند، در گفتگو با خبرنگار واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اذعان کردند که چنین ابتکار عملی باعث می شود تا آنها با خاطره ای فراموش نشدنی و تجربه ای منحصر بفرد از بزرگترین بندر ایران، آبهای نیلگون خلیج فارس را ترک کنند.
آنها ضمن بیان تشکر و ابراز قدردانی خود از برخوردهای بسیار پسندیده در این جشن، تأکید کردند؛ شرکت در این برنامه متفاوت باعث شد تا از یک طرف نسبت به بازگشایی مجدد باشگاه ملوانان (SEAMAN"S CLUB) اطلاع پیدا کنند و از سوی دیگر، ضمن گفتگوی صمیمانه با نیروهای متخصص و پیشکسوتان بخش خدمات دریایی ایران در حرفه ی یدک کش ها، راهنمایان کشتی ها و نیروهای جستجو و نجات دریایی، نسبت به دانش تخصصی، توان فنی و عملیاتی آنها بیشتر شناخت پیدا کرده و بیش از پیش با نگاهی احترام آمیز به ظرفیت هاو توانمندی های دریایی ایران نگاه کنند.
ناخدا "صالح خداپناهی" از بازنشستگان بندر شهید رجایی که در حال حاضر فرماندهی یدک کش خلیج فارس4 -که شناور تحت مدیریت وی خدمات دهی به کشتی های تجاری وارده به بندر شهید رجایی را بر عهده دارد- در حاشیه این جشن طی اظهاراتی خواستار برگزاری تداوم برگزاری چنین جشن هایی به صورت فصلی و دوره ای به جای انجام سالانه آن شد و اینگونه اقدامات را در تقویت روحیه کار جمعی و سلامت روحی دریانوردان و نیروهای بخش دریایی بسیار موثر دانست.
وی تصریح کرد؛ مشاغل حوزه دریایی به دلیل طاقت فرسا بودن و شرایط کاری ویژه، به شکل 15روز کار و 15 روز استراحت می باشند که 360ساعت فعالیت کاری شبانه روزی و بدون وقفه ممکن است عوارض روحی و جسمی شدیدی داشته باشد. بر همین اساس، برگزاری جشن ها و محافل صمیمی برای تقویت روحیه فعالان این بخش بسیار موثر است.
ناخدا "محمد مهدی بشیری" به عنوان یکی دیگر از بازنشستگان بندر شهید رجایی که از راهنمایان پیشکسوت استان هرمزگان محسوب می شوند، نیز پیشنهاد داد تا برای سال های آتی ویژه برنامه های هفته دریانوردی در قالب یک جشنواره فراگیر با حضور شهروندان و مردم عادی برگزار شود.
به گفته وی، برای شناساندن بیشتر حرفه دریانوردی به عنوان یک شغل پیچیده، پرمشقت و پراسترس می توان در کنار برگزاری جشنواره های عمومی در زمینه انتشار کتاب، مقاله، تهیه فیلم مستند و ظرفیت های تبلیغی از اطلاع رسانی رسانه های جمعی همچون رادیو و تلویزیون نیز بهره گرفت.
بشیری معتقد است؛ اگر چه به ظاهر حیطه کار یک دریانورد به فضای فیزیکی محدودی همچون کشتی یا شناورهای کوچکتر مثل یدک کش، هادی و ... منحصر شده است اما پیامدهای مختلف حاصل از تلاش و نتیجه کار فعالان این حرفه در وجهه بین المللی یک کشور نمود مثبت یا منفی خواهد گذاشت.
لازم به ذکر است، در پایان این جشن با اهداء بسته هایی از هنر دست صنعتکاران ایرانی از شش نفر از فرماندهان کشتی های خارجی و دو تن از پیشکسوتان دریایی استان هرمزگان تقدیر شد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن