تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820354384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نيروي انتظامي در سايه دعاي ملت داراي عزت و عظمت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۵۲ب.ظ)
نيروي انتظامي در سايه دعاي ملت داراي عزت و عظمت است استاندار گلستان با اشاره به اهميت فعاليت‌هاي ناجا در كشور گفت: ناجا در سنگر اول امنيت قرار دارد و عزت و عظمت پليس در سايه دعاي ملت است.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن صادقلو صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح كه به مناسبت افتتاحيه هفته ناجا در ستاد فرماندهي استان گلستان برگزار شد ضمن تبريك هفته ناجا اظهار داشت: نيروي انتظامي در سايه دعاي ملت داراي عزت و عظمت است.
وي ادامه داد: سلامتي جامعه وابسته به وجود امنيت در جامعه است و مقوله اجتماعي امنيت، نقش اساسي در سلامت جامعه دارد.
استاندار گلستان خاطرنشان كرد: قواي انتظامي حافظ استقلال كشور است و در نظام اسلامي بايد پليس به عنوان يك اسوه براي مردم و الگويي برتر در دنيا و در امانت‌داري پيشتاز باشد.
صادقلو تأكيد كرد: نيروي انتظامي پشتوانه قانون است و ظرفيت نيروي انتظامي ظرفيت بلند و تابناك و برجسته است.
استاندار گلستان گفت: تأثير عملكر نيروي انتظامي امروز تنها به داخل كشور محدود نمي‌شود و تأثير بين‌المللي دارد و امروز اگر دنيا به بخواهد به دنبال يك نهاد نمونه بگردد مي‌توان بخشي از اين الگوسازي را در نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران يافت.
صادقلو با تأكيد بر اهميت برگزاري هفته‌ هاي مختلف براي گراميداشت تلاش‌هاي هر نهاد افزود: اين گونه هفته‌ها نبايد تنها در برگزاري مراسم‌ تجليل و مسائل مشابه خلاصه شود و بايد در اين هفته افق‌هاي بلندي براي آينده ترسيم كرد.
وي اضافه كرد: امروز مديريت پليس ديگر از نوع سنتي نيست و مديريت امروز در ناجا يك مديريت عاقلانه است و تلاش‌ها و حركت در مسير درست در ناجا بايد با مديريت بر علم و با استفاده از فناوري روز باشد.
استاندار گلستان با تقدير از فعاليت‌هاي شبانه‌روزي نيروي انتظامي تصرح كرد: نيروهاي انتظامي هيچگاه نبايد از يافتن و آموختن در راستاي حرفه خود كوتاه بيايند.
صادقلو متذكر شد: پيشگيري در برقراري امنيت يك اصل است و همه اين ها ظرفيتي است كه در طول سال بايد نسبت به آن حساس بود و حساسيت فعاليت ناجا از آنجايي نشأت مي‌گيرد كه ناجا هميشه در سنگر اول برقراري امنيت قرار دارد.
وي در پايان ضمن تقدير و تشكر از عملكرد پليس استان ابراز داشت: خروجي عملكرد ناجا به شكلي است كه رضايتمندي مردم را در پي دارد و از اين جهت فعاليت‌ها و عملكرد ناجا در وضعيت بسيار حساس و مهمي قرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن