تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821086914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتصاب دوباره گلشنی به عنوان مدیر فلسفه و علم دانشگاه شریف


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


حوزه و دانشگاه
انتصاب دوباره گلشنی به عنوان مدیر فلسفه و علم دانشگاه شریف
سرپرست دانشگاه صنعتی شریف، طی حکمی دکتر مهدی گلشنی را برای مدت دو سال به عنوان مدیر گروه فلسفه وعلم دانشگاه صنعتی شریف منصوب کرد.



به گزارش مهر، دکتر محمود فتوحی فیروز آباد سرپرست دانشگاه صنعتی شریف، طی حکمی دکتر مهدی گلشنی را برای مدت دو سال به عنوان مدیر گروه فلسفه وعلم دانشگاه صنعتی شریف منصوب کرد. درحالی دکتر مهدی گلشنی مدیرگروه فلسفه و علم دانشگاه صنعتی شریف می شود که دکتر رضا روستا آزاد رئیس سابق دانشگاه صنعتی شریف در آخرین روز ریاستش دکتر مهدی گلشنی را از سمت ریاست گروه فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف کنار گذاشت. وی در اين باره گفت: این یک مساله عادی است و روسای دانشکده‌های دانشگاه صنعتی شریف هر دو سال تغییر می‌کنند. وی با بیان اینکه تغییر مديران گروه‌ها و روساي دانشکده‌ها امري عادی و معمول است، یادآور شد: اینکه دكتر گلشني تاکنون تغییر نکرده بود، روال غیرمعمولی بوده است چون دکتر گلشنی سال‌ها ریاست گروه فلسفه را بر عهده داشت؛ حتی زمانی که ریاست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نیز بر عهده گلشني بود، وي سمت ریاست گروه فلسفه علم دانشگاه صنعتي شريف را نیز دارا بوده است. رئیس سابق دانشگاه صنعتی شریف افزود: در ضمن دکتر گلشنی دی ما 76 ساله و بازنشسته می‌شود بنابراین قبل از اینکه وی بازنشسته شود باید مدیریت به فکر باشد و شخصی را جایگزین کند. گفتني است، دكتر مهدي گلشني عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي نيز است.  


۱۳۹۳/۷/۱۴ - ۱۳:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن