تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819005759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرط مارتینو برای بازگرداندن توس به تیم ملی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شرط مارتینو برای بازگرداندن توس به تیم ملی
کد خبر: ۴۳۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸ - 06 October 2014


 سرمربی تیم ملی آرژانتین اعلام کرد در یک صورت حاضر است مهاجم تیم فوتبال یوونتوس را به اردوی آلبی سلسته فرا بخواند.


به گزارش تسنیم، فشار همه جانبه رسانه‌های ایتالیایی و آرژانتینی به خراردو مارتینو، سرمربی تیم ملی آرژانتین برای دعوت از کارلوس توس ظاهراً ثمربخش بوده چرا که او از آمادگی خود برای دعوت از مهاجم یوونتوس به اردوی آلبی سلسته خبر داد.


توس از سال 2011 به بعد به تیم ملی آرژانتین دعوت نشده حتی فصل گذشته و این فصل که در اوج آمادگی مجبور شد جای خود را به نفراتی مانند سرخیو آگرو و گونسالو هیگواین بدهد. توس در این فصل در تمام شش بازی‌ یوونتوس در سری A به میدان رفته و شش گل هم به ثمر رسانده، اتفاقی که باعث شده نادیده گرفتن شدن او از سوی کادر فنی تیم ملی آرژانتین بیشتر به چشم آید.


خراردو مارتینو در این خصوص گفت: من برای اردوی پیش از بازی برابر برزیل توس را دعوت نکردم چون می‌خواستم عملکرد سایر بازیکنان را ببینم اما اگر او به همین روندی که در پیش گرفته ادامه دهد، احتمالاً‌ او را دعوت خواهم کرد.


توس که در این فصل علاوه بر سری A در لیگ قهرمانان اروپا هم برای یوونتوس گلزنی کرده، 62 بازی ملی در کارنامه دارد و 13 گل هم برای آلبی سلسته به ثمر رسانده است. او اولین بازی ملی خود را در ماه مارس سال 2004 انجام داد. پیش از خراردو مارتینو، آلخاندرو سابیا توانست برابر تمام فشارهایی که از سوی رسانه‌ها به او برای برگردان توس به تیم ملی آرژانتین آورده می‌شد مقاومت کند اما آمار مهاجم پیشین منچسترسیتی بهتر از آن بوده که مارتینو بتواند چشم خود را به روی آنها ببندد.


برخی از شایعات حاکی از آنها است که اختلاف موجود میان توس و مسی دلیل دعوت نشدن او به تیم ملی بوده و برخی دیگر از مخالفت مسئولان اتحادیه فوتبال آرژانیتن با حضور توس در تیم ملی به خاطر حمایت او از دیه‌گو مارادونا سرمربی اسبق آلبی سلسته پس از اخراج شدنش از این تیم در سال 2011 حکایت دارد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن