تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805199953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد ارائه خدمات متفاوت از گذشته و رضایت جانبازان از سرویس‌دهی بیمارستان سلمان یاسوج


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در گفت‌وگو با فارس مطرح شد
ارائه خدمات متفاوت از گذشته و رضایت جانبازان از سرویس‌دهی بیمارستان سلمان یاسوج
رئیس بیمارستان روانپزشکی سلمان یاسوج از ارائه خدمات متفاوت از گذشته و رضایت جانبازان از سرویس‌دهی بیمارستان سلمان یاسوج خبر داد.

خبرگزاری فارس: ارائه خدمات متفاوت از گذشته و رضایت جانبازان از سرویس‌دهی بیمارستان سلمان یاسوج



به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد در دوره هشت ساله جنگ تحمیلی با کمترین وسعت و جمعیت در رده نخست ایثارگری و تقدیم شهدا و جانبازان قرار داشت. اکنون در هیچ خانواده‌ای از این استان نمی‌توان سراغ گرفت که جانبازی به یادگار از دفاع مقدس در آن خانواده‌ها وجود نداشته باشد. جانبازان شیمیایی زیادی در این استان وجود دارند که از درد و رنج سال‌های دفاع مقدس و جراحات ناشی از این مواد اکنون در رنج و عذاب هستند. اما در این میان با راه‌اندازی بیمارستان تخصصی سلمان یاسوج تا حدود زیادی مشکلات جانبازان اعصاب و روان در استان برطرف شده و تنها نقطه امید آن‌ها برای درمان این بیمارستان تخصصی است که اکنون توسط جوانانی کاردان و دلسوز اداره می‌شود.

یکی از این جوانان دلسوز منوچهر هرمزپور رئیس بیمارستان روانپزشکی سلمان یاسوج است که در طول مدت کوتاه تصدی خود در این بیمارستان منشأ خدمات جدیدی شده و در گفت‌وگویی که با جانبازان داشتیم از نوع مدیریت وی و همکارانش در این مدت کوتاه رضایت داشتند. به سراغ این مدیر جوان رفتیم و از برنامه‌هایش در بیمارستان تخصصی سلمان یاسوج شنیدیم. فارس: در این سه ماهه از مدیریت جدید اهم کارهایی که انجام داده‌اید چه بوده است؟ بخش اورژانس ما به گونه‌ای فعال شد که قبلا 8 صبح تا 12 ظهر و از 5 عصر تا 20 بود که در اولین اقدام ما این کار را در روز یکسره کردیم و به نظر من این گام مهم‌ترین گام برای رضایت جانبازان بود که یکسره از 7 صبح تا 11 شب خدمات ارائه می‌دهیم.

فارس: برای این کار شبانه‌روزی چه تمهیداتی اندیشیده‌اید؟ در طول روز و با یکسره شدن فعالیت تیمی به اورژانس مثل پرستار و تکنسین داروخانه و پزشک داروساز با چهار پزشک عمومی تزریق کرده‌ایم که در گذشته داروساز به صورت موقت بود و اکنون دائم شده و با ورود به بیمارستان تفاوت‌های زیادی می‌بینید به نحوی که اکنون دفتر پرستاری و ایستگاه پرستاری داریم. در گذشته فضای نمازخانه در بیمارستان نداشتیم که آن را برای جانبازان عزیز ایجاد کردیم و روحانی نیز در نامه‌نگاری و مکاتباتی که داریم در آینده مستقر خواهیم کرد. فارس: در زمینه کارهای فرهنگی چه برنامه‌هایی دارید؟ اردوهای متنوعی برای جانبازان داریم که در روزهای سه‌شنبه هر هفته اردوهای یک روزه درون استانی خواهیم داشت که از جاذبه‌های گردشگری بازدید دارند. در خصوص ورزش و رشته‌های ورزشی حتما با تجویز پزشک ورزش‌ها را برای جانبازان خواهیم داشت و اکنون دارای سالن تیراندازی و بدن‌سازی و پینگ‌پنگ و والیبال هستیم و در کنار آن کلاس‌های آموزشی برای جانبازان در زمینه‌های مختلف برگزار می‌کنیم.

بازدید معاون بنیاد شهید کشور از جانبازان در بیمارستان سلمان در بخش فرهنگی پیام‌های سال و روز را برای جانبازان نداشتیم که این پیام‌ها به روز در سایت ما درج می‌شود و بهترین کار این بود که سایت ایثار ما راه‌اندازی می‌شود و رسانه‌ها می‌توانند از خبرهای آن‌ استفاده کنند. کارگاهی داریم به نام کار درمانی که اولین نمایشگاه ما با عنوان صنایع دستی و گردشگری در میدان معلم در هفته گردشگری برپا شد که در بین سایر غرفه‌ها از برترین‌ها بود و مسئولان گردشگری کشوری و استانی از برگزاری خوب آن تجلیل کردند. فارس: وضعیت تخت‌های شما برای جانبازان چگونه است؟ قبلا تعداد 32 تخت داشتیم که با نامه‌نگاری و مکاتباتی که با دانشگاه علوم پزشکی داشتیم و آن‌ها هم نسبت به این موضوع لطف داشتند تعداد تخت‌های خود را به 50 عدد افزایش دادیم که این کارها در همین سه ماه انجام شد و باید از علوم پزشکی و شخص دکتر چمن تقدیر و تشکر کرد.

بازدید مدیرکل بنیاد شهید استان از بیمارستان سلمان فارس: کمک‌های بنیاد شهید به بیمارستان تاکنون چگونه ارزیابی می‌شود؟ مشکلات ما روز به روز توسط مدیرکل توانمند و ارزشی بنیاد شهید استان برطرف می‌شود برای مثال در خصوص تغذیه نارضایتی‌های گذشته را نداریم چرا که تغییرات زیادی ایجاد کردیم و برنامه غذایی را به نحوی برنامه‌ریزی کردیم که رضایت‌مندی جانبازان اکنون از لحاظ تغذیه صد درصدی است و به تدریج به کمک همه دوستان و همکاران در بیمارستان مشکلات را در حوزه‌های مختلف پشت سر می‌گذاریم. فارس: چانه‌زنی برای دریافت خدمات بیشتر توسط مدیریت جدید چگونه است؟ چند روز پیش جلسه‌ای با معاون سیاسی استاندار و جانبازان 70 درصد داشتیم تا مشکل فضای فیزیکی 5 طبقه‌ای ما را برطرف کنند که قول مساعد معاون استاندار را داشتیم. استاندار نیز از بیمارستان ما بازدیدی داشتند که دستورات لازم را داده‌اند و اکنون در خصوص این ساختمان که در حد فونداسیون است قول‌هایی داده شده که مشکلات ایثارگران برطرف شود و اگر این ساختمان تکمیل شود یکی از مدرن‌ترین بیمارستان‌های جنوب کشور خواهیم بود. فارس: رویکرد مسئولان استانی به این بیمارستان چگونه است؟ مسئولان استانی در صورت دعوت ما بازدیدهایی از مجموعه داشته‌اند که ما از آن‌ها قدردانی می‌کنیم و تا آن‌جا که در توان داشته‌اند نسبت به رفع مشکلات ما کوشیده‌اند از جمله صدا و سیما و شهرداری و همچنین علوم پزشکی و سپاه عشایر و بنیاد حفظ آثار که الحق و الانصاف تاکنون ارتباط تنگاتنگی با ما داشته‌اند و قول رفع مشکلات را داده‌اند.

============================== گفت‌وگو از: رضا منطقی جانباز و روایتگر دفاع مقدس ============================== انتهای پیام/2571/

93/07/14 - 07:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن