تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820316554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت درب حرم امیرالمونین به اتمام رسید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ساخت درب حرم امیرالمونین به اتمام رسید




درب مشبک حرم حضرت علی (ع) که هزینه ساخت آن توسط کارکنان بانک تجارت و جمعی از خیرین و مردم شهر اصفهان تامین شده بود برای نصب، به نجف اشرف ارسال شد.





ایسنا: مراحل مونتاژ و ساخت درب‌های مشبک حرم امیرالمومنین (ع) به اتمام رسید و این دو درب همزمان با روز عرفه برای نصب در حرم این امام همام به شهر نجف اشرف ارسال و همزمان با عید سعید غدیر در محل پنجره فولاد حرم نصب و رونمایی می‌شود.

تامین هزینه یکی از این دو درب مشبک توسط کارکنان بانک تجارت سراسر کشور و هزینه درب دیگر را نیز جمعی از خیرین اصفهانی تامین کرده‌اند.

این دو درب به ابعاد 2 متر در 3 متر و 15 سانتی متر، به آیات قرآن با مضامین علی (ع)، آیه صلوات و بخش‌هایی از زیارت امیر المومنین (ع) مزین شده است.

گفتنی است، کارکنان بانک تجارت پیش از این با اختصاص یک الی سه روز از حقوق و یا معادل ریالی مرخصی خود در "ساخت صحن حضرت فاطمه‌الزهرا(س) در حرم مطهر حضرت علی (ع)" مشارکت نمودند و همچنین در ساخت در حرم مطهر امام حسین(ع) (ورودی باب الشهدا) نیز مشارکت داشته‌اند.







تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن