تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820392489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروه‌های تکفیری با حمایت آمریکا و اسرائیل غاصب شکل گرفته‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



امام جمعه موقت کرمان:
گروه‌های تکفیری با حمایت آمریکا و اسرائیل غاصب شکل گرفته‌اند خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کرمان، گفت: اگر کشورهای حامی داعش از حمایت این گروه دست بردارند، مردم دولتهای سوریه و عراق می توانند جواب داعش را بدهند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام محمد عرب پور، امام جمعه موقت کرمان، در خطبه های نماز عید قربان که در مصلای امام علی(ع) این شهر برگزار شد، گفت: هدف اصلی آمریکا از لشکر کشی به عراق و سوریه نابود کردن زیر ساخت های این کشورها است. 
وی در ادامه ابراز داشت: گروه های تکفیری با حمایت مستقیم بعضی کشورها از جمله آمریکا قدرت گرفته اند ولی چون منافع آمریکا به خطر افتاده، حالا می خواهند با نمایشی مضحک به اسم مبارزه با تروریست زیر ساخت های عراق و سوریه را نابود کنند. 
حجت الاسلام عرب پور با بیان این که هدف آمریکا از حمله به عراق و سوریه نابود کردن داعش نیست، اظهار داشت: بیشتر حملاتی که تا به امروز شده یا به مواضع تروریست ها نبوده و یا اگر حمله ای بوده از قبل به آن ها خبر داده بودند تا در محل حمله کسی حضور نداشته باشد. 
وی با تأکید بر این که کشورهای عراق و سوریه به تنهایی می توانند داعش را نابود کنند، تصریح کرد: اگر حامیان تروریست ها که امروزه برای مبارزه با آن ها به میدان آمده اند، دست از حمایت تکفیری ها بردارند، خواهیم دید این گروه ها به زودی از بین خواهند رفت. 
امام جمعه موقت کرمان در ادامه با تبریک عید سعید قربان ابراز داشت: از عید قربان تا عید غدیر به عنوان دهه امامت و ولایت نامگذاری شده که شیعیان باید این روزها را به بهترین شکل گرامی بدارند. 
وی با بیان این که در ایام غدیر باید مسأله امامت حضرت علی(ع) برای همه به مردم تبیین شود، گفت: باید طوری واقعه غدیر را در جامعه بیان کنیم که یاد غدیر برای آیندگان زنده بماند. 
حجت الاسلام عرب پور با اشاره به مشکل کم آبی در کشور گفت: خوشبختانه بیشتر استان های کشور از مرحله بحران کم آبی نجات یافته اند اما دو استان کرمان و تهران همچنان با این مشکل رو به رو هستند، و برای گذشتن از این بحران هم مسؤولان و هم مردم باید اقدامات اساسی انجام دهند./9702/پ202/ب4



۱۳۹۳/۷/۱۳






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن