تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817397943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضويت ۲۶۰۰ نفر از نيروهاي مسلح استان قم در سازمان بسيج پيشکسوتان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مهر ۱۳۹۳ (۲۱:۳۱ب.ظ)
مسئول بسيج پيشکسوتان قم خبر داد: عضويت ۲۶۰۰ نفر از نيروهاي مسلح استان قم در سازمان بسيج پيشکسوتان مسئول سازمان بسيج پيشکسوتان جهاد و شهادت استان قم از عضويت ۲۶۰۰ پيشکسوت نيروهاي مسلح استان در اين سازمان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد مهدي رضويان طي سخناني در همايش بسيج پيشکسوتان جهاد و شهادت با گراميداشت ياد و خاطره شهداي دفاع مقدس بخصوص شهيدان فکوري، فلاحي، کلاهدوز، نامجو و جهان آرا که هفتم مهر سالروز شهادت آنان روز قشر بسيج پيشکسوتان ناميده شده است، ابراز داشت: شهيد شاخص سال 93 در کل کشور شهيد جهان آرا انتخاب گرديده است.
وي با بيان اين نکته که پيشکسوتان نيروهاي مسلح مسئوليت پاسداري از دستاوردهاي انقلاب را به نسل جوان منتقل نمودند، گفت: در اين همايش دور هم جمع شده ايم تا راه شهدا را ادامه دهيم و هم قسم شديم که تا آخرين لحظه در راه آرمان هاي حضرت امام(ره) که حاکميت مستضعفين است، با بهره گيري از رهنمودهاي مقام معظم رهبري در صحنه خواهيم ماند.
مسئول سازمان بسيج پيشکسوتان جهاد و شهادت استان قم در تبيين علل تشکيل سازمان گفت: در سال 89 بعد از فتنه سال 88 بنا به تدبير مسئولان و ضرورت و اعلام نياز پيشکسوتان بخصوص بازنشستگان سپاه مبني بر لزوم ارتباط بيشتر با تشکيلات، بروز رساني اطلاعات سياسي و نقش آفريني بيشتر در عرصه هاي اجتماعي، پيشنهاد تشکيل بسيج پيشکسوتان داده شد.
وي افزود: در سال 90 سازمان فوق به عنوان يکي از ارکان سازمان بسيج مستضعفين در مرکزيت و استان ها شکل گرفت و در سال 91 رسما داراي برنامه و سازوکار و اهداف گرديد.
رضويان با اشاره به اينکه در شهرستانها بافراخوان اوليه مجامع و شوراهاي بسيج پيشکسوتان شهرستان انتخاب شده و کميته هاي تخصصي بسيج گرفت، اذعان داشت: تشکيل 3 کانون بسيج پيشکسوتان در استان قم، هيئتهاي قرآني، حلقات صالحين و حفظ انسجام و بروز رساني اطلاعات از برکات تشکيل سازمان در قم بوده است.
وي با بيان اينکه در حال حاضر 2600 نفر از پيشکسوتان نيروهاي مسلح اعم از سپاه، ارتش، نيروي انتظامي و وزارت دفاع و ساير سازمان هاي وابسته عضو اين مجموعه هستند، خاطرنشان ساخت: جذب و سازماندهي پيشکسوتان و استفاده از تجربيات 30 ساله خدمت براي پاسداري از نظام و انقلاب و همچنين تحقق بسيج دهها ميليوني از آثار تشکيل سازمان بسيج پيشکسوتان بوده و هر پيشکسوت بسيجي در بسيج دهها ميليوني که يادگار امام راحل(ره) است، جايگاه خاص خود را دارد.
پيشکسوت بسيجي استان قم با تاکيد بر اينکه هر يک از پيشکسوتان نيروهاي مسلح در حلقات صالحين در حکم يک مربي و سرگروه هستند، ابراز داشت: هيئت هاي قرآني و حلقه هاي صالحين از برنامه هاي ثابتي هستند که به طور مرتب اجرا مي شود ضمن آنکه اهتمام به حضور در برنامه هاي عمومي، مجامع فصلي، مراسمات استاني، همايش ها، توسعه سازماني و ... از نقش آفريني هاي عمده پيشکسوتان مي باشد.
مسئول سازمان بسيج پيشسکوتان جهاد و شهادت استان قم در بخش ديگري از سخنان خود با تاکيد بر اينکه امروز رده هاي نظامي و انتظامي به پشتيباني يکديگر و حضور پيشکسوتان در صحنه نياز دارند، افزود: ضرورت دارد تجربه هاي ارزشمندي که با خون هزاران شهيد يه دست آمده توسط پيشکسوتان به نسل حاضر و آينده منتقل شود.
وي با اشاره به پيام همايش بسيج پيشکسوتان گفت: مسئولان بدانند که پيشکسوتان همچنان در صحنه ها حاضر بوده و آماده جانفشاني اند؛ آنچه در توان دارند به صحنه مي آورند و مديران نظام بايد از اين ظرفيت ها بخوبي استفاده کنند.
رضويان با اشاره به فعاليت گسترده سازمان بسيج پيشکسوتان جهاد و شهادت استان قم ابراز داشت: اين سازمان به لحاظ فعاليت در شجره طيبه صالحين و هيئت هاي قرآني عنوان رتبه برتر را در سطح کشور از آن خود کرد.
وي همچنين در بحث اشراف فرماندهي، حسب اعلام سارمان بسيج به عنوان موفق ترين سازمان در بسيج اقشار معرفي و موفق به دريافت لوح افتخار سازماني گرديد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن