تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820447201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقوع 30 قتل نیمسال اول در مازندران/ میزان وقوع جرایم 16 درصد کمتر شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران سردار جعفری نسب:
وقوع 30 قتل نیمسال اول در مازندران/ میزان وقوع جرایم 16 درصد کمتر شد
ساری - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی مازندران گفت: در شش ماهه اول امسال 30 قتل اتفاق افتاد که همه این قتلها به کشف منجر شد و با تلاشهای انجام شده تمام شاخصهای امنیتی روند رو به رشد داشته است.



به گزارش خبرنگار مهر ،مسعود جعفری نسب ظهر شنبه در نشست مطبوعاتی که به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی در سالن اجتماعات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی برگزار شد اظهار داشت: اگر امروز در مازندران مسائل امنیتی و آرامش و نظم وجود دارد بخش اعظم آن بخاطر حضور رسانه ها است که به موقع  کار اطلاع رسانی دقیق را انجام می دهند. جعفری نسب اقزود: اگر اقدامات نیروی انتظامی در مدت یک سال توسط رسانه ها اطلاع رسانی نمی شد اقدامات نیروی انتظامی نیز دیده نمی شد. وی با اشاره به حضور مردم در مدت یک سال گفت : ما در ابتدا کارهای اولویت دار مردمی را در دستور کار قرار دادیم و اقداماتی انجام شد که کسی آنرا باور نداشت و مدتها در استان برای آن اقدامی اندیشیده نشده بود. وی با اشاره به پاکسازی منطقه عباس آباد بهشهر گفت : مردم سالها پیگیر برخورد و پاکسازی این منطقه بودند اما یک عزم جدی برای این اقدام نیاز بود که در ابتدای مهر سال گذشته با یک عزم جدی و عملیات توفانی این منطقه پاک سازی وبه  شهرک جدید مهرگان تغیر نام یافت. وی در ادامه گفت : در منطقه ای که 11 اعدامی و 400 نفر زندانی وجود داشت در طی یک سال گذشته تعداد زندانیها به 50 نفر هم نرسیده است و این به دلیل تغییر بافت فرهنگی و عوض شدند  آن منطقه است. وی با بیان این که که رسانه ها تکمیل کننده کار پلیس بوده افزود :  این کار عملی نبود مگر با همکاری رسانه ها و خبرنگاران که امروز خود احساس مسولیت می کنند که نمک پاشیدن  به زخم مردم و منفی جلوه دادن اخبار دردی را دوا نمی کند فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اوضاع نامطلوب اقتصادی تصریح کرد: با وجود تحریم و اوضاع نامطلوب مالی توقع افزایش سرقت می رفت اما  در 6 ماهه اول امسال 16 درصد کاهش سرقت در استان داشته ایم. سردار جعفری نسب با اشاره به جمع آوری 6 هزار ولگرد از اطراف ساری ،قائمشهر ،نکا و جویبار تاکید کرد : این افراد در حوزه پخش مواد مخدر و فساداخلاقی و تکدی گری فعالیت داشته اند که در حال حاظر دیگر وجو ندارند که اقتدار ایجاد شده با کاهش 16 درصدی جرم مشهود است. جعفری نسب با بیان اینکه قدرت پلیسی استان افزایش داشته گفت : نزدیک 90 تا 95 درصد جرائم در استان سریعا  کشف می شود و سارقین در کمترین زمان ممکن دستگیر می شوند و دستگیری سارقین نیز 1.3 افزایش داشته است بگونه ای که در سال گذشته 4 هزار نفر و امسال 6 هزار نفر تعداد دستگیر شدگان بوده است.


۱۳۹۳/۷/۱۲ - ۱۴:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن