تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814743421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گاف توییتری سخنگوی طالبان مخفیگاهش را لو داد +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: گاف توییتری سخنگوی طالبان مخفیگاهش را لو داد +عکس
یک توییت ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان که روز گذشته به مناسبت عید قربان منتشر کرده بود، مخفیگاه او را لو داد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از وب سایت " خاما پرس" (KP) افغانستان ، ذبیح الله مجاهد که در سال های گذشته سخنگویی طالبان را بر عهده داشته است، روز گذشته به مناسبت عید قربان پیام تبریک ملا محمد عمر رهبر طالبان را در صفحه توییتر منتشر کرد.


در زیر این صفحه مکان توییت شدن، "سند" پاکستان ثبت شده است و مشخص شد سخنگوی پاکستان در منطقه ای در ایالت سند پاکستان قرار دارد.


گاف توییتری سخنگوی طالبان مخفیگاهش را لو داد (+عکس)



پیش از این توییت نیز یک توییت دیگر که توضیحی مبنی بر انجام یک حمله تروریستی طالبان علیه نیروهای ارتش افغانستان در منطقه استان نورستان بود، با همین موقعیت جغرافیایی منتشر شده بود.

با این حال پس از انتشار خبر حضور احتمالی  مجاهد در سند پاکستان، سخنگوی طالبان با تکذیب این خبر گفت که این کار هکرهای جاسوس و دشمنان طالبان است.
مجاهد تاکید کرد که او در خاک افغانستان قرار دارد و به همین منظور حتی شماره تلفنی داد و گفت می توانند برای صحبت با او تماس بگیرند.

دولت افغانستان سال هاست که دولت پاکستان را به حمایت و پشتیبانی از گروه طالبان متهم می کند. بسیاری از رهبران ارشد طالبان از جمله ملامحمد عمر و شورای کویته که تحت رهبری او قرار دارند، در پاکستان مستقر هستند.

این افراد پس از حمله سال 2001 و سرنگونی حکومت طالبان به پاکستان متواری شدند و از آنجا ستیزه جویان طالبان در افغانستان را رهبری می کنند.

طالبان در سال های گذشته در عرصه اینترنت بسیار فعال شده است. این گروه هم اینک چندین حساب توییتری دارد.



منبع: عصر ایران


۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن