تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820644301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی رسانه‌ها به تحریک اهل تسنن علیه حزب الله می‌پردازند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



آیت الله نابلسی:
برخی رسانه‌ها به تحریک اهل تسنن علیه حزب الله می‌پردازند خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه صادق(ع) صیدای لبنان از فعالیت برخی رسانه‌ها در راستای تحریک طایفه‌ای اهل سنت علیه حزب الله انتقاد کرد.



 به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) صیدای لبنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مجمع حضرت زهرا (س) برگزار شد با اشاره به اینکه مناطق مختلف لبنان در شرف ایجاد هرج و مرج بزرگی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه شرایط لبنان هنوز به اندازه بحران در سوریه و عراق نیست اما این کشور در لبه پرتگاه قرار دارد و در صورت عدم توجه مسؤولان خطرات بسیاری پیش روی آن است.
وی افزود: درحالی که گروه‌های تکفیری به دنبال تکرار جنایت‌های خونین خود در بیروت و سایر مناطق لبنان هستند، دولت هیچگونه اقدامی برای جلوگیری از پیشروی تکفیری‌ها اتخاذ نمی‌کند.
 این عالم لبنانی، باز شدن مرزها به روی آوارگان سوری و سرازیر شدن سلاح به مناطق مختلف لبنان را موجب افزایش ناامنی‌ها در این کشور دانست و گفت: حامیان تروریسم با استفاده از رسانه‌های عربی به دنبال ضربه زدن به حکومت سوریه و حزب الله لبنان هستند تا با تحریک احساسات مذهبی و طایفه‌ای اهل سنت، مقاومت اسلامی را تضعیف کنند.
آیت الله نابلسی با تاکید بر اینکه نادیده گرفتن خطر تکفیری‌ها در لبنان تهدیدی جدی برای امنیت ملی این کشور است، اظهار داشت که گروه‌های تکفیری به دنبال آن هستند که به مناطقی خارج از سیطره ارتش لبنان دست پیدا کرده تا بتوانند به جنایتگری خود بپردازند./983/ب902/د



۱۳۹۳/۷/۱۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن