تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817968532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمامی علوم و دانش بشری محتاج قرآن است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:
تمامی علوم و دانش بشری محتاج قرآن است خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی بالاترین و برترین کتاب برای بشریت را قرآن کریم معرفی کرد و اظهار داشت: تمامی علوم و دانش بشری محتاج قرآن است.



حجت الاسلام حمید عظیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در حاشیه بازدید از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: با وجود گسترش فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی هنوز کتاب جایگاه خود را حفظ کرده است.
وی ادامه داد: در حالی که روز به روز شاهد رشد فناوری های نوین در فضای مجازی، شبکه اجتماعی و تکنولوژی های ارتباطی هستیم، اما هیچ یک تاکنون نتوانسته جای کتاب را پر کند، در حقیقت آن مفاهیمی که از کتاب بر مخاطب القاء می شود، با دیگر ابزارها ممکن نیست.
حجت الاسلام عظیمی با اشاره به گسترش ناشران الکترونیک و نرم‌افزارهای چند رسانه ای گفت: با وجود این‌که برخی از این نرم‌افزارها ده‌ها و شاید صدها کتاب را در قالب یک لوح فشرده به مخاطبان خود ارایه می دهد، اما هنوز اقبال برای کتابخوانی بیشتر است.
وی کتاب را مهم ترین ابزار برای انتقال مفاهیم و دانش بشری دانست و خاطرنشان کرد: اگر امروز سیره ائمه معصومین و رسول گرامی اسلام(ص) به دست ما رسیده است، در سایه تلاش عالمان دین برای نشر آن معارف در قالب مکتوبات به ویژه کتاب بوده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود بالاترین و برترین کتاب برای بشریت را قرآن کریم معرفی کرد و اظهار داشت: تمامی علوم و دانش بشری محتاج قرآن است، بنابراین نباید از این کتاب که برنامه سعادت بشریت است، فاصله بگیریم.
حجت الاسلام عظیمی با اشاره به اعجاز علمی قرآن کریم تصریح کرد: هنوز دانش بشری نتوانسته برخی مسائل علمی که در قرآن مطرح شده را پالایش و تحلیل کند، اما باید دانست که قرآن صرفا کتاب علمی نیست، اما تمام علوم محتاج قرآن هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که هنوز ارزش و جایگاه فرهنگ کتابخوانی به ویژه قرائت و درک مفاهیم قرآن کریم در جامعه شناخته نشده است، گفت: شهید مدنی در جایی فرمودند؛ ای کاش به جای مطالعه این همه کتاب، قرآن را بارها می خواندم.
وی در پایان ترویج فرهنگ کتابخوانی را نیازمند توسعه زیرساخت ها و اصلاح برخی از قوانین دانست و گفت: چطور است که برای اعطای مجوز برای احداث یک ساختمان از سوی شهرداری حتما باید پارکینگ پیش بینی شود، اما کتابخانه برای بسیاری از شهرک های تازه تأسیس شده پیش بینی نمی شود./935/ت302/ب



۱۳۹۳/۷/۱۰






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن