تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803331913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگروه کارشناسی مشورتی نماز در چهارمحال و بختیاری تشکیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




کارگروه کارشناسی مشورتی نماز در چهارمحال و بختیاری تشکیل می شود خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از تشکیل کارگروه کارشناسی مشورتی نماز زیر نظر شورای فرهنگ عمومی استان خبر داد و گفت: این کارگروه به تبع استان، در همه شهرستان ها به ریاست امام جمعه آن منطقه تشکیل می شود.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام محمد کریمی، رییس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان، همه مشکلات فرهنگی جامعه را در اثر فاصله گرفتن از فرهنگ نماز بیان کرد و گفت: اگر بتوانیم فرهنگ عمومی جامعه را بر اساس فرهنگ نماز و نماز خوانی به نسل جوان ارائه دهیم به یقین جوانان بهتر به سوی ارزش های دینی سوق پیدا می کنند و این نیاز امروز جامعه ما است.
 
وی از تشکیل کارگروه کارشناسی مشورتی نماز زیر نظر شورای فرهنگ عمومی استان خبر داد و افزود: این کارگروه به تبع استان، در شهرستان ها زیر نظر شورای فرهنگ عمومی و به ریاست امام جمعه آن منطقه تشکیل می شود که در آن موانع و مشکلات پیش روی ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، شناسایی و راهکارهای رفع آن نیز با استفاده از خرد جمعی بررسی می شود.
 
حجت الاسلام کریمی افزود: تلاش در جهت همکاری و جلب مشارکت بخشی از جامعه هدف در فرآیندهای تدوین، اجرا، نظارت و ارزیابی برنامه ها و فعالیت های مرتبط با نماز و تلاش در جهت رونق بخشیدن حضور اقشار جامعه به ویژه نسل جوان در اقامه نماز جماعت مساجد استان، از مهم ترین اهداف تشکیل این کارگروه است.
 
رییس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری بر حضور مستمر مدیران دستگاه‌های اجرایی در فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی به ویژه نماز جمعه تأکید کرد و گفت: متأسفانه حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در فعالیت‌های فرهنگی کم رنگ است که این در شأن و جایگاه یک مدیر در نظام اسلامی نیست.
 
این مقام مسؤول احداث نمازخانه بین راهی در نقاط پر تردد استان را ضروری دانست و گفت: در آینده نزدیک بزرگ راه‌ها و چهارخطه‌های عظیمی همچون جاده فارسان به خوزستان و جاده‌های منتهی به کارون و مسجدسلیمان بازگشایی خواهند شد و احداث نمازخانه بین راهی و مکان استراحت در این مناطق اجتناب ناپذیر است.
 
وی همچنین برگزاری نشست های منسجم ستاد اقامه نماز شهرستان، حول محور امام جمعه را خواستار شد و افزود: باید مشکلات و موانع راه های گسترش فرهنگ نماز در شهرستان در این نشست ها و با هم فکری متولیان فرهنگی شهرستان بررسی شود.
 
حجت الاسلام کریمی برگزاری نشست تخصصی ویژه دانش آموزان در سراسر استان، برگزاری نشست تخصصی با موضوع نماز ویژه خانواده‌ها و انجمن اولیاء مدارس و آموزش نماز تحت عنوان نماز شایستگان را از مهم‌ترین برنامه‎های شورای اقامه نماز استان در نیم سال دوم سال برشمرد.
 
وی افزود: برگزاری جشن‌های تکلیف به صورت متمرکز در مدارس استان، برگزاری مسابقه نویسندگان جوان و جوانان نویسنده، برپایی نماز ظهر عاشورا، برگزاری مسابقه عکس نماز ظهر عاشورا، اجرای طرح مفتاح ائمه جماعات مساجد و ادارات، اجرای طرح یاوران نماز در ادارات و برگزاری همایش منادیان نور ویژه معلمان از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده ستاد اقامه نماز استان در سال جاری است.
 
کریمی از برگزاری چهارمین دوره مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز به میزبانی این استان خبر داد و گفت: پس از بررسی و ارزیابی صورت گرفته از سوی ستاد اقامه نماز کشور در خصوص کیفیت و کمیت اجرای سومین دوره مسابقه وبلاگ نویسی نماز در استان چهارمحال و بختیاری، برگزاری چهارمین دوره این مسابقات نیز به استان واگذار شد.
 
وی با اشاره به شرکت بیش از 5 هزار نفر در سومین دوره مسابقه وبلاگ نویسی نماز اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری در زمینه اجرای این مسابقه به تجارب و موفقیت‌های بسیاری دست یافته و به یقین چهارمین دوره این مسابقات با کیفیت و اهتمام ویژه‌ای برگزار خواهد شد./9457/پ202/ب2




۱۳۹۳/۷/۹






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن