تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820634648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايرامي: تراکتوري شدنم را تکذيب مي‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بايرامي: تراکتوري شدنم را تکذيب مي‌کنم
مهرداد بايرامي مهاجم گسترش فولاد با گلي که در دقايق پاياني بازي با ذوب آهن به ثمر رساند و اشک تارتار را در آورد. از ابتداي فصل حرف و حديث هايي در خصوص اختلاف بايرامي با تارتار شنيده مي شد اما با اين گل شايعات تمام شد.

بایرامی اعتقاد دارد هنوز برای گلزنی فرصت دارد تا گلزنی کند و همچنان از خاطره گلزنی هایش به رحمتی و نیلسون صحبت می کند. بایرامی در همین خصوص با "ورزش سه" گفت و گویی انجام داد:

هواداران تراکتور به من لقب زیرگذر و روگذر را دادند

هواداران تراکتورسازی به من لطف دارند و من را خیلی تشویق کردند. آنها لقب روگذر و زیرگذر را به من داده اند و من باید از آنها تشکر کنم.پارسال از زیر دستان نیلسون گل زدم و توپ را از روی سر رحمتی وارد دروازه کردم و به همین خاطر این لقب را به من دادند. من هم تلاش می کنم امسال گل بزنم.

بیشتر از پارسال گل می زنم

مطمئن باشید بیشتر از 12 گل سال گذشته می زنم و هنوز فرصت دارم. در این فصل بازی های سختی در اهواز داشتیم اما از این بعد با توجه به اینکه تیم مان شرایط بهتری دارد می توانم گل بزنم. ما در این فصل بدشانسی آوردیم. به نظر من به خاطر عملکرد مهاجمان و هافبک ها در این فصل نتوانستیم خوب کار کنیم اما در بازی های بعدی جبران می کنیم. من هم نتوانستم خودم را نشان دهم اما در بازی های بعدی موقعیت از دست نمی دهم. ما در بازی های بیرون از بازی هم خوب کار کردیم و حالا باید امتیازات را جمع کنیم.

گسترش خانه من است

من بازیکن گسترش فولاد هستم و با این تیم قرارداد دارم. حضورم در نیم فصل در تراکتورسازی را تکذیب می کنم. باشگاه گسترش خانه من است و در این تیم خیلی راحت هستم. در حال حاضر فقط به گسترش فکر می کنم و از هواداران تراکتور به خاطر حمایت هایشان ممنونم.

من و تارتار اختلافی نداریم

از ابتدای فصل حاشیه سازی هایی کردند اما درست نبود. من و آقای تارتار هیچ اختلافی با هم نداشتیم و نداریم. خوشحالم که در بازی با ذوب آهن گل 3 امتیازی زدم و واقعا این برد به همه مخصوصا آقای تارتار چسبید.

زارع بازشگت جو تغییر کرد

در بازی با ملوان هم خوب بودم و یک پاس گل دادم . اما ازدقیقه 30 بازی که مازیار زارع دوباره به زمین برگشت جو دوباره از ملوان حمایت کرد و آنها سوار بر بازی شدند. داور در این بازی می توانست 2 پنالتی برای ما بگیرد اما این کار را نکرد. گل آنها هم اوت برای ما بود. به هر حال این بازی تمام شد و باید به فکر بازی با پدیده باشیم.

بازی با پدیده 6 امتیازی است

بازی با پدیده خیلی مهم است چون این تیم مثل ما امتیاز می خواهد. پدیده واقعا در این فصل خوب کار کرده و تیم خوبی دارند. این بازی 6 امتیازی است چون اگر ما ببریم در جدول بالای پدیده می رویم و باید سرحال و قبراق برای گرفتن 3 امتیاز بازی کنیم.


مهرداد بايراميگسترش فولاد تبريز ليگ برتر


1393/07/08 12:12  تعداد بازدید: 4,033





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن