تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815555488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خواب رفتن اندام بدن را جدی بگیرید


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: خواب رفتن اندام بدن را جدی بگیرید
خواب رفتگی می‌تواند ناشی از بیماری‌ها و اختلالاتی همچون میگرن، سکته مغزی به صورت موقت یا دائم، ضایعات داخل مغز، سکته‌های خونریزی دهنده، تومورهای مغزی،‌ ام اس، کاهش جریان خون و بسیاری از بیماری‌های دیگر باشد.
آفتاب: خواب رفتگی دست و پا را اکثر انسان‌ها تجربه کرده‌اند، اما باید علت بوجود آمدن آن را هم جویا شد.

محمدرضا معتمد متخصص مغز و اعصاب، گفت: حس خواب رفتگی دست و پا را بسیاری از افراد در طول عمر خود احساس می‌کنند، اما اینکه آیا باید بی‌تفاوت از کنار آن عبور کرد یا نه باید مورد بررسی قرار بگیرد.  
 
وی افزود: خواب رفتگی اندام‌ها مخصوصا در یک طرف از بدن اگر در شخصی دیده شود، باید از لحاظ بیماری‌ها مورد ارزیابی قرار بگیرد.

خواب رفتگی می‌تواند ناشی از بیماری‌ها و اختلالاتی همچون میگرن، سکته مغزی به صورت موقت یا دائم، ضایعات داخل مغز، سکته‌های خونریزی دهنده، تومورهای مغزی،‌ ام اس، کاهش جریان خون و بسیاری از بیماری‌های دیگر باشد.  
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، این متخصص مغز و اعصاب اذعان داشت: رعایت اصل آرامش و زندگی با کمترین استرس و اضطراب و همچنین رژیم غذایی مناسب می‌تواند تا حدودی احتمال بروز بیماری‌ها و اختلالات مغزی را کاهش دهد. همچنین پزشکان توصیه می‌کنند افراد ورزش را جزو لاینفک زندگی خود قرار دهند و تحت هیچ شرایطی آن را کنار نگذارند. 




تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن