تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818955778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظارت بر جایگاههای سوخت در زنجان تشدید می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان عباسی:
نظارت بر جایگاههای سوخت در زنجان تشدید می شود
زنجان -خبرگزاری مهر: مدیرکل پخش و فرآورده های نفتی استان زنجان، با اشاره به اینکه نظارت بر جایگاههای سوخت در زنجان تشدید می شود، گفت: در این راستا این شرکت بر تحقق این امر مهم توجه جدی دارد.



به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر عباسی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این سازمان مبارزه جدی با کالای قاچاق دارد چرا که قاچاق باعث ایجاد اشتغال کاذب در جامعه می شود و جلوی اشتغال پایدار را می گیرد. وی اظهار داشت:در شهریورماه سالجاری 112 مورد بازرسی های شبانه روزی از مجاری عرضه،63 مورد بازدید از مصرف کنندگان عمده سهمیه بگیر، 8 مورد بازدیدهای صورت گرفته توسط گشت مشترک، یک مورد برگزاری جلسات رسیدگی به تخلفات مجاری عرضه و پیمانکاری بوده است که در این خصوص سه مورد پرونده به تعزیرات حکومتی استان زنجان ارجاع شده و 4 مورد اخطار کتبی برای مجاری عرضه صادر شده است. مدیرکل پخش و فرآورده های نفتی استان زنجان، گفت: 13 عدد کشف و ضبط کارت هوشمند سوخت از کار گران جایگاهها، 87 مورد کنترل GPRS و از نفتکشهای فعال در استان 60 مورد بازدید به عمل آمده است. عباسی میزان مصرف بنزین در شهریورماه را  میلیون و 411 هزار و 600 لیتر اعلام کرد و گفت: این مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد کاهش داشته است. وی افزود: در مصرف نفت گاز غیر نیروگاهی هم با حدود 34 میلیون لیتر مصرف یک کاهش 12 درصدی را داریم. مدیرکل پخش فرآورده های نفتی استان زنجان یاد آورشد: مصرف نفت سفید هم با توجه به گاز کشی های صورت پذیرفته در حدود 43 درصد است و در نفت کوره نیز با مصرف 3 میلیون و 632 هزار لیتری با افزایش 17 درصدی مواجه هستیم. عباسی افزود: در مصرفCNG با یک افزایش 17 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه هستیم.  


۱۳۹۳/۷/۷ - ۱۷:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن