تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 آذر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

خرید سرور مجازی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

خرید نهال سیب

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

رفع تاری و تشخیص پلاک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1833895467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در اسکریپت های پیچیده (as2 - as3) چه میگذرد؟ -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: در اسکریپت های پیچیده (as2 - as3) چه میگذرد؟ ₧ 12 اسفند 1388, 16:22شاید برا شما هم پیش اومده باشه که دنبال یه اسکریپت ساده بگردید ولی با اسکریپت های چند صد خطی توی سورس ها و یا منابع اینترنتی مواجه شده باشید . کاری که من اینجا میخوام انجام بدم اینه که : از دوستان وارد در اسکریپت نویسی کمک بگیرم و اسکریپت های پیچیده (مثل بازی ها) رو به جزعیات کوچکتر تجزیه کنیم تا دوستان (و خود من) بتونن در کارهاشون از این اطلاعات کمک بگیرن. ----------------------------------- لطف کنید : تا حد امکان از تقدیر - تشکر -انتقاد خود داری کنید تا بتونیم حد اکثر استفاده رو از کمترین تعداد پست بکنیم. صبر کنید تا یک بحث تمام شه و بعد بحث دیگری رو پیشنهاد کنید تا ایندکس کردن آسان شود. در پایان هر بحث انتظار میره که که بتونیم اون موضوع رو کاملا شبیه سازی کنیم پس با طولانی شدن بحث دلسرد نشید. هدف از این تاپیک بررسی راههای مورد استفاده کد نویسان دیگر است پس اگر زبان کد نویسی کاری کمی قدیمی بود ایراد نگیرید چون یاد گرفتن یک کلک به شیوه قدیمی بهتر از یاد نگرفتن اونه! اگر نیاز باشه میتونید در مورد طراحی - گرافیک و تایم لاین هم بحث کنید چون بدون اونا اسکریپت ها کار نمیکنن ---------------------------------- قبلاً از همکاری همه دوستان تشکر میکنم ₧ 12 اسفند 1388, 16:23ایندکس : بر رسی دستور های شرطی در یک بازی زدن کلید () ------------------ کمی در ایندکس کردن مشکل دارم کسی میتونه روند این کار رو برام پیغام خصوصی کنه؟ ₧ 12 اسفند 1388, 16:49برای مثال یکی از کار های نیمه کاره خودم رو میذارم تا دستتون بیاد چجوری تجزیه تحلیل کنیم بهتره (به پیش پا فتاده بودن مثال ایراد نگیرید کار های سخت تری تو راهه) اگر خواستید از کار من در جای دیگری استفاده کنید لطفا منو در جریان بگذارید ------------------------------- نام : PressHard نوع : بازی زبان اسکریپت : AS2 ورژن فلش : CS4 محور بحث : دستور if (یا اگه دقیق نمیدونید میتونید بگید رسیدن به خط پایان و برنده شدن) مطالب جانبی : onClipEvent , keyPress (یا اگه نمیدونید میتونید بگید حر کت با زدن کلید) قسمتی از کد که نظر من رو جلب کرده onClipEvent (enterFrame) { if (this._y<640) { this._y += _root.speed/9; } } on (keyPress "+") { if (this._y>50) { this._y -= _root.speed; } else if (this._y<60) { _root.payan.play(); _root.speed = 0; } }سورس فایل اتچ شده ------------------------------ جواب های احتمالی شما : دوستان من نظر شما رو به _root.speed = 10;در اولین فریم بازی جلب میکنم : این متغییر سرعت حرکت رو در خودش ذخیره میکنه از این متغیر در خط های 9-12-4 اسکریپت مربع های متحرک استفاده شده خط 4 سرعت پائین رفتن شیء در هر فریم خط 9 مقدار جهش به بالا در هر فشرده شدند کلید خط 9 برای توقف تمام بازی پس از گذشتن شیع از ارتفاع مشخص ------------------------------ جواب احتمالی بعدی : onClipEvent (enterFrame) { if (this._y<640) { this._y += _root.speed/9; } }باعث میشه که در هر فریم اگر ارتفاع شیع از 640 بیشتر بود به مقدار مشخص شده (سرعت تقسیم بر 9) از ارتفاع کم شه --------------------------------------------------------------------------- نظر شما به چه چیزهایی جلب شده ؟




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 377]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن