تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 7 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800072683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ائمه جمعه براي رفع پديده بد‌حجابي بسيج شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۶:۴ب.ظ)
امام جمعه موقت تهران: ائمه جمعه براي رفع پديده بد‌حجابي بسيج شوند امام جمعه موقت تهران گفت: بنده معتقدم اگر تمام خطباي جمعه کشور بسيج شوند و به معضل بدحجابي پرداخته و مفهوم و برکات حجاب را براي مردم تبيين کنند، بسيار تأثيرگذار خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت‌الله سيداحمد خاتمي در جلسه تفسير سوره يونس در مدرسه فيضيه قم به آيه 85 اين سوره اشاره کرد و گفت: خداوند متعال در اين آيه فرموده است «پس گفتند بر خدا توکل کرديم پروردگارا ما را براى قوم ستمگر [وسيله] آزمايش قرار مده».
وي مهمترين پيام اين آيه را توجه به سرمايه توکل دانست و اظهار داشت: توکل اصلي‌ترين سرمايه است و به وسيله آن روحيه‌ها تقويت شده و براي رسيدن به اهداف تلاش مضاعف مي‌توان داشت.
عضو خبرگان رهبري به موضوع کم آبي کشور اشاره و ابراز کرد: متأسفانه کم آبي يکي از معضلات امروز جامعه ما شده و سدهاي بسياري در حال خشک شدن است و امروز چاه‌هاي زيادي را در تهران حفر کرده‌اند تا بتوانند آب را در اين شهر تأمين کنند.
امام جمعه موقت تهران اقامه نماز باران را يکي از ضروريات دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه نماز باران را فراموش کرده‌ايم و کسي به اين حرکت الهي نزديک نمي‌شود و يادي از آن نمي‌کند.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با بيان اينکه براي نماز باران مقدماتي بايد فراهم شود تصريح کرد: روزه گرفتن، تضرع در برابر خداوند متعال از مقدمات نماز باران بوده که بايد انجام داد و اين نماز را اقامه کرد.
اين استاد تفسير قرآن با اشاره به فضاي امروز جامعه بيان کرد: امروز قم پاکترين شهر کشور است؛ چراکه اگر از اين شهر بيرون برويم، متوجه خواهيم شد که چه فضاي گناه آلودي در برخي از شهرها حاکم است و بدحجابي غوغا مي‌کند و انسان در دل گناه قرار مي‌گيرد؛ البته در خود قم نيز معضلاتي وجود دارد که بايد با آن مقابله شود.
وي ادامه داد: اگر نماز باران هم خوانده شود، اين موانع نمي‌گذارد، دعا مستجاب شود و بايد از اين مسائل صحبت کرد و به فکر پيشگيري آن بود.
خاتمي با بيان اينکه بنده در 6 خطبه به مسئله حجاب اشاره کردم، گفت: بر اساس بازخوردگيري که بعد از اين خطبه‌ها انجام پذيرفت، مسئولين أمر به ما اعلام کردند که 10 درصد بدحجابي سامان پيدا کرد.
عضو خبرگان رهبري تأکيد کرد: بنده معتقدم اگر تمام خطباي جمعه کشور بسيج شوند و به اين معضل پرداخته و مفهوم و برکات حجاب را براي مردم تبيين کنند، بسيار تأثيرگذار خواهد بود.
امام جمعه موقت تهران ابراز داشت: روزي در اين کشور در سينه زني‌ها «لا اله الا زهرا» مي‌گفتند و برخي «زينب اللهي» شده و آهنگ‌هاي مبتذل با محتواي امام حسيني رواج پيدا کرده بود که بنده وارد شده و سخنراني در مجلس خبرگان رهبري با عنوان آسيب‌هاي عزاداري انجام دادم که انصافا براي من هزينه بر بود و مداح معروفي تا شب بيستم ماه مبارک رمضان در مجالس خود نيش و کنايه مي‌زد.
عضو شوراي عالي حوزه‌هاي علميه با تأکيد بر اينکه امر به معروف نبايد فراموش شود، خاطرنشان کرد: مسئولان پس از آن سخنراني به من گفتند که در بازخوردگيري که انجام شد، 30 درصد مداحي‌ها اصلاح شده و واقعا تاثيرگذار بوده است.
وي تصريح کرد: ما بايد وظيفه خود را در اين لباس انجام داده و دين خود را ادا کنيم چراکه مبارزه با اين معضلات، سرمايه ماست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن