تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804656697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واعظی: انتظار بیشتری از کامپوند داشتیم / مدال مردان خوشحالی را به تیر و کمان برگرداند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بررسی کارشناسی عملکرد کمانداران در بازیهای آسیایی؛
واعظی: انتظار بیشتری از کامپوند داشتیم / مدال مردان خوشحالی را به تیر و کمان برگرداند
رییس کمیته فنی و کارشناس تیر و کمان به دلایل فنی اعتقاد دارد ملی‌پوشان این رشته باید مدالهای بیشتری در اینچئون می‌گرفتند.


حجت‌الله واعظی رییس کمیته فنی فدراسیون تیر و کمان که به خاطر سرمربیگری تیم جانبازان و معلولین همراه تیم ملی کامپوند به اینچئون نرفت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد عملکرد بازیکنان کامپوند ایران در بازیهای آسیایی توضیح داد: تیم کامپوند نتایج خوبی در اینچئون گرفت هر چند انتظار بیشتری از عملکرد بازیکنان داشتیم اما مدال‌آوران بازیکنان ما در بازیهای آسیایی خوشحالی را به تیر و کمان ایران بازگرداند.

** این افتخاری برای ما است تا در المپیک ریو مدال به دست آوریم

رشته کامپوند از سال 2008 به پاراالمپیک اضافه شد از سال 2010 هم وارد بازیهای آسیایی شد واعظی توضیح داد: کامپوند به جز بخش پارالمپیکی و پارآسیایی در حال ورود به دور مسابقات المپیکی است و قول ورود این رشته به المپیک 2016 ریو را هم داده‌اند امیدوارم در ان بازیهای هم به مدال برسیم هرچند اروپا و آمریکا قهرمانان زیادی در کامپوند دارند و سطح مسابقات کامپوند المپیک بالاتر از آسیایی خواهد بود.

** در کامپوند صاحب سبکیم

واعظی به مدال آور بودن کامپوند ایران در بازیهای جهانی طی 10 سال گذشته اشاره کرد و گفت: ما در گذشته نایب قهرمان و قهرمانی جهان را داشتیم و در رشته کامپوند صاحب سبک هستیم.

در بازیهای آسیایی بازیکنان ما کمی عجولانه ظاهر شدند و نتایج مورد انتظار حاصل نشد اما امیدواریم که در آینده نفرات شبیه اسماعیل عبادی را بیشتر داشته باشیم.

واعظی بعد از المپیک پکن با وجود داشتن شرایط سنی مناسب برای ادامه تیراندازی به مربیگری روی آورد و در بخش جانبازان و معلولین طی چند سال به 30 مدال جهانی و آسیایی رسید.

رییس کمیته فنی تیر و کمان که در آستانه بازیهای آسیایی بیشتر تمرکز خود را روی تیم جانبازان گذاشته بود در مورد تیم اعزامی به اینچئون توضیح داد:انتظار ما از تیم به این دلیل بیشتر بود که حریفان دلچسبی نداشتند که مقابل بازیکنان ما عرض اندام کنند تمام ماجرا تنها به خودباوری بازی می‌گردد اگر با انگیزه‌تر در مسابقه حاضر می‌شدند هیچ چیز برای کسب مدال کم نداشتند اما در مرحله حذفی خوب ظاهر نشدند به خصوص در بخش بانوان که اتحاد و همبستگی تیمی دیده نشد.

** از مینو عابدی بیشتر انتظار داشتیم

واعظی تاکید کرد: باید در مورد نتایج بانوان بیشتر کار شود تا به دوران خوب باز گردند ما از مینو عابدی با توجه به افتخاراتی که در ورلدکاپ به دست آورد انتظار داشتیم بیشترین نقشش را در اینچئون ایفا کند اما عملکرد ضعیفی داشت مسابقات هم به سمتی رفت که از هر تیم و کشور تنها 2 نفر به مرحله حذفی می‌رسیدند در این مرحله قاسمپور و سرلک با توجه به رکوردها در دور حذفی به هم خوردند که امکان این بود تا با هوشیاری مربیان و وقوف به قوانین این برخورد در مرحله یک هشتم نهایی پیش نیاید و حداقل در دور رده بندی صورت بگیرد تا به یک مدال برسیم.

واعظی توضیح داد: جلوگیری از برخورد 2 بازیکن به یکدیگر با آنالیز دور مقدماتی امکانپذیر بود با بینش به جدول می‌توان برخوردهای بین بازیکنان را تنظیم کرد.

از طرفی در این دوره رکوردهای قاسمپور از سرلک بهتر بود اما در جریان مسابقه این دو نفر، با یک بازی بسیار ضعیف سرلک صعود کرد.

کارشناس تیر و کمان گفت: سرلک در مرحله بعد هم بازی ضعیفی انجام داد چون تمام توان خود را در زمان مسابقه با قاسمپور گذاشته بود و به همین دلیل انرژی خود را از دست داده بود. این اتفاقات هم به عدم آشنایی مربیان جوان ما به مسائل ریز و مهم برمی‌گردد. دیگر بازیکنان ما با هم برخورد نمی‌کردند امکان این بود که 2 مدال در بخش بانوان داشته باشیم.

** اتحاد تیمی در بانوان نبود

واعظی اشاره کرد: بانوان ما در بخش تیمی هم ضعیف کار کردند به خصوص زمان رده‌بندی که باید تمام تلاش خود را برای سومی انجام می‌دادند. اما متاسفانه نتایج بسیار ضعیفی گرفتیم که نشان می‌دهد اتحاد تیمی را حفظ نکرده‌اند و سومی را هم از دست دادند.
با این وجود رئیس کمیته فنی تیر و کمان تاکید می‌کند که بازیکنان کامپوند ایران از نظر پوزیشن تیراندازی نمونه‌اند و تنها به وقت و خودباوری بیشتر نیاز داشتند تا مدال‌های بیشتری بگیرند.

مربیان کامپوند ایران در یک سال گذشته چه کسانی بوده‌اند؟ رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی توضیح می‌دهد: مجید احمدی مربی اولیه کامپوند متاسفانه به عنوان مربی تیم ملی عراق از تیم ایران جدا شد بعد از او در مقطعی مربیان کره‌ای به تیم کمک کردند با وجود اینکه این مربیان مختص رشته ریکرو هستند اما در بخش‌هایی کمک می‌کردند.

دکتر کردی در مقطعی مربی تیم شد که به دلایلی از تیم جدا شد و در نهایت به افشین بکایی رسیدیم. او با وجود تخصص اولیه در رشته ریکرو، چند سال هم کامپوند کار کرده و در اصفهان هم به مربیگری و حتی باشگاه‌داری پرداخت.

**بکایی تجربه کافی نداشت

واعظی گفت: بکایی برای مربیگری تیم ملی تجربه کافی نداشت اما فضا برای او باز شد تا قابلیت‌های خود را نشان دهد.
امیدوارم همین فضا باشد تا مربیان داخلی ما جای خارجی‌ها را بگیرند که با فرهنگ و روحیات ما آشنا نیستند.
آبتین هم به همین شکل برای کمک به بخش بانوان آمد هر چند رشته اصلی او هم ریکرو بود.

واعظی تاکید می‌کند که در گذشته هم کیارستمی رئیس سازمان تیم‌های ملی کامپوند را متحول کرد و باعث رسیدن این رشته به قهرمانی شد با توجه به نداشتن سرمربی در فرصت باقی مانده تا بازی‌های آسیایی 2014 و برای وارد نکردن شوک به تیم، مربی جدیدی نیامد و کیارستمی به تیم کمک کرد که نتیجه آن هم با تلاش کادر فنی و بازیکنان همراه مدال‌های آقایان دیده شد.

**پوشش مسابقات خوب بود

وی گفت: به عنوان یک ایرانی از دیدن مدال‌های تیر و کمان در بازی‌های آسیایی خوشحال شدم به خصوص با پوشش خبری خوب صدا وسیما که باعث نزدیک شدن مردم به رشته‌های مختلف ورزشی شد دیدن این مدال‌ها باعث در رفتن خستگی کار و زندگی از تن مردم و رضایت ما می‌شود.

انتهای‌پیام/







تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن