تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819200032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد معاون اول رئيس جمهور از غرفه معاونت طب سنتي وزارت بهداشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۲۴ب.ظ)
بازديد معاون اول رئيس جمهور از غرفه معاونت طب سنتي وزارت بهداشت معاون اول رئيس جمهور صبح امروز در مراسم افتتاح "دومين جشنواره و نمايشگاه ملي گياهان دارويي، فرآورده هاي طبيعي و طب سنتي ايران" از غرفه معاونت طب سنتي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي بازديد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، اسحاق جهانگيري در بازديد از غرفه معاونت طب سنتي وزارت بهداشت با اقدامات و فعاليت هاي صورت گرفته در حوزه طب سنتي توسط اين معاونت آشنا شد.
محمود خدادوست، معاون طب سنتي وزارت بهداشت در اين بازديد توضيحاتي را در خصوص توانمندي ها و ظرفيت هاي طب سنتي ارائه کرد.
خلأ مباحث حکمي و اخلاقي و رويکرد حکيم پروري در امر آموزش و تربيت نيروي انساني دست اندرکار حوزه سلامت و غفلت از درمان هاي مؤثر بومي در برخي از بيماري ها که طب رايج براي آنها درمان قطعي ندارد و استفاده از ظرفيت طب سنتي در اصلاح سبک زندگي و سلامت با توجه به ريشه دار بودن آن در فرهنگ و باور مردم، از جمله مباحث مهمي بود که دکتر خدادوست در بازديد معاون اول رئيس جمهور از غرفه معاونت طب سنتي به آنها اشاره کرد.
معاون طب سنتي همچنين پيشنهاد برگزاري جشنواره حکمت اهداي نشان حکمت به برگزيدگان و اسوه هاي اخلاقي و حکمي و دست اندرکاران حوزه سلامت، از جمله جامعه پزشکي را ارائه داد.
دومين جشنواره و نمايشگاه ملي گياهان دارويي، فرآورده هاي طبيعي و طب سنتي ايران 7 تا 10 مهر ماه در مصلاي تهران در حال برگزاري است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن