تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820781370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکز آمادگی جسمانی آتش نشانان در ساری دایر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران عبوری:
مرکز آمادگی جسمانی آتش نشانان در ساری دایر می شود
ساری - خبرگزاری مهر: شهردار ساری گفت: مرکز آمادگی جسمانی برای آمادگی جسمی بیشتر آتش نشنان در عملیاتها و امدادرسانی ها ایجاد می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عبوری پیش از ظهر دوشنبه در مراسم سالروز ایمنی و آتش نشانی، ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و شهدای آتش نشان پالایشگاه آبادان که در چنین روزی به شهادت رسیدند اظهار داشت : آتش نشانان کسانی هستند که در طول شبانه روز عشق و ایثار سرلوحه کارشان است و آموزش یکی از الزامات پرسنل آتش نشانی است که باید جدی گرفته شود. وی افزود: افتتاح یک  مرکز آمادگی جسمانی به زودی  برای  آمادگی جسمس بیشتر پرسنل آتش نشانی در عملیاتها و امداد رسانی یکی از برنامه های مهم در دست اجرا است. عبوری با اشاره به وظایف آتش نشانان در حوزه شهری گفت: این سازمان علاوه بر خدماتی که در داخل شهر ارائه می دهد به ارائه خدمات جادهای و خارج از شهر نیز  می پردازد که جای قدردانی از همه این تلاشگران را دارد. وی تصریح کرد : ورود نیرو به آتش نشانی تحت عنوان نیروی شرکتی ممنوع است که به خاطر همین موضوع با کم بود نیرو در این سازمان روبرو هستیم. وی با بیان این که سازمان آتش نشانی با ظرفیت 50 درصدی نیرو در حال انجام وظیفه است افزود: کمبود نیرو ظلمی است در حق بقیه آتش نشانان که درآینده نزدیگ با برگزاری آزمون قرار است کمبود نیرو جبران شود. عبوری خاطر نشان کرد : این سازمان از تجهیزات بسیار پیشرفته و خوبی برخوردار است و به زودی با خرید یک نردبان 52 متری کمبود نردبان برای ارتفاعات بلند نیز مرتفع می شود. در این مراسم به 5 نفر از پرسنل سازمان آتش نشانی به طور نمادین درج اهدا شد که مقرر شد در این روز تمام 104 پرسنل سازمان ارتقاء درجه داشته باشند.


۱۳۹۳/۷/۷ - ۱۲:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن