تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819445689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماز بهترین وسیله ارتباط انسان با خداوند متعال و بازدارنده از گناه و عصیان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران: نماز بهترین وسیله ارتباط انسان با خداوند متعال و بازدارنده از گناه و عصیان است خبرگزاری پانا : مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از نماز بعنوان بهترین وسیله ارتباط انسان با خداوند متعال و بازدارنده از گناه و عصیان یاد كرد .
۱۳۹۳ دوشنبه ۷ مهر ساعت 11:09



به گزارش خبرگزاری پانا ، سید مصطفی موسوی در آیین تجلیل از برترینهای نماز که با حضور حجت الاسلام ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد اقامه نماز استان و خیراندیش مسئول ارزیابی ستاد اقامه نماز مازندران برگزار شد گفت : یکی از اهداف انقلاب اسلامی برپا داشتن شعائر و بویژه نماز است كه اگر به احادیث و روایات اسلامی هم بنگریم برپا داشتن نماز ، ثمره حکومت صالحان خواهد بود .
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهار داشت : نماز موجب ترویج آموزه های دینی و توسعه و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی می شود .
موسوی با تأکید بر نقش نماز جماعت در همبستگی مردم اظهار داشت : در دوران جنگ نماز موجب تقویت روحیه همبستگی و اتحاد بود و مهمترین دلیل پیروزی جبهه حق علیه باطل توسعه ایمان از طریق صفوف جماعت بود .
وی خاطرنشان کرد : نماز بهترین وسیله ارتباطی انسان با خداوند متعال و بازدارنده گناه و عصیان و پوشاننده خطا و اشتباه است .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد اقامه نماز استان نیز در این مراسم گفت : ما در عصر ارتباطات ، نوآوری ، ابداعات و عصر خلاقیت و اندیشه زندگی می کنیم . در این عصر لابراتورهای مخوف و عصر هوا و فضا ، عصری که انسان توانسته از عمق اقیانوس تا به کهکشانها راه یافته و به بسیاری از علوم ارضی و سماوی دست پیدا کند و مسائلی اینچنینی در دنیای علم که گاهی به معنای واقعی اعجاب آور است .
حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت : اگر هیچ کار نکنیم و فقط به این آیه قرآن عمل کنیم که میفرماید اگر کسی پایبند به نماز باشد آنوقت در حقیقت تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی به او تأثیر ندارد ، کافی است .
وی بیان داشت : مدیریت جهادی ، وقت ، فرصت ، زمان ، ژست و انانیت نمی شناسد بلکه فقط خدا را می شناسد و برای خدا کار کردن را می شناسد آنوقت حجاب ، بازار درست ، تعدیل غرایز در جامعه و پرورش فضائل اخلاقی ایجاد خواهد شد و بحرانهای روحی کاهش یافته و امیدواری و روشن بینی ، نقش آفرینی خواهد کرد .
دبیر ستاد اقامه نماز استان در بخشهای پایانی صحبتهای خود از مدیرعامل و کارکنان شرکت شهرکهای صنعتی استان در برپایی نماز جماعت و ترویج فرهنگ نماز تقدیر کرد .
لازم به توضیح است در پایان این مراسم ، از فعالان و برگزیدگان بخشهای مختلف مسابقات فرهنگی از جمله نماز ، اذان ، احکام ، مقاله نویسی و قرآن در خانه با اهداء هدایایی تقدیر شد .
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن