تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819483277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ششمين کلينيک گل و گياه شمال شرق تهران به بهره برداري رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۳ (۹:۵۳ق.ظ)
ششمين کلينيک گل و گياه شمال شرق تهران به بهره برداري رسيد معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقفه 4 گفت: کلينيک گل و گياه حکيميه براي نخستين بار در بين مراکز گل و گياه شهر تهران به علاقمندان مدرک معتبر فني-حرفه اي ارائه مي دهد.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 4، حميد ناصحي ضمن بيان لزوم احداث مراكز كلينيكي گل و گياه در سطح محلات شهر تهران افزود: با توجه به جايگاه مهم مقوله آموزش در حوزه فضاي سبز و اهميت رشد فضاي سبز خانگي و ارتقاي آگاهي شهرندان در نگهداشت فضاي سبز شهري اقدامات خوبي را در سطح منطقه عملياتي نموديم كه از آن ميان مي توان به احداث 6مركز كلينيك گل و گياه اشاره كرد كه شامل كلينيك هاي حكيميه، سبلان، بختياري، احدي، خواجه عبدالله و هروي مي شوند.
وي، آموزش شهروندي در خصوص گياهان آپارتماني، هرس گونه هاي گياهي، پرورش قارچ، تكثير گياهان آپارتماني، سبزيكاري، تراريوم( باغ شيشه اي)، بن ساي و ...را از سرفصل هاي آموزشي اين مراكز اعلام كرد و ادامه داد: 2دوره آموزشي كمپوست و پرورش قارچ نيز با همكاري سازمان فني- حرفه اي در اين مراكز برگزار مي گردد كه ارائه مدرك معتبر به شركت كنندگان دراين دوره ها ، از نكات مورد توجه اين كلاس ها مي باشد و «كلينيك حكيميه» تنها كلينيك گل و گياه سطح شهر تهران است كه به اين فعاليت آموزشي تخصصي و پروسه اهداي مدرك معتبر به علاقمندان مي پردازد.
عظيمي، آزمايشگاه كلينيك حكيميه را يكي از معتبرترين مراكز كلينيكي گل و گياه دانست و ادامه داد:در اين مركز با همكاري مراكز آموزشي و دانشگاهي ، طرحهاي پژوهشي مثبتي را كليد زديم و فعاليتهاي گياه پزشكي علاوه بر اين مركز ، درتمامي كلينيك هاي گل و گياه توسط خانم مهندس مالكي مديريت علمي مي گردد.
وي با اشاره به بهره برداري از ششمين کلينيک گل و گياه منطقه 4 گفت: همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد، ششمين کلينيک گل و گياه با دارابودن آزمايشگاه تخصصي گياه پزشکي در فضايي به مساحت 400 متر مربع احداث و به بهره برداري رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن