تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819954031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت قریب الوقوع کمان داعش به سمت ایالات متحده


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
بازگشت قریب الوقوع کمان "داعش" به سمت ایالات متحده
شواهد و مستندات روشنی وجود دارد که احتمال حملات قریب الوقوع داعش به آمریکا را اثبات می کند .


به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از وال استریت دیلی ؛ فلوید راون ، کارشناس و تحلیلگر سیاسی در مقاله ای نوشت : اخیرا نامه ای از یک کارشناس اطلاعاتی بدست من رسیده که در آن درباره حمله قریب الوقوع تروریست های داعشی به آمریکا هشدار داده شده است . حالا هرکسی که اندکی از مسائل امنیتی و اطلاعاتی سررشته داشته باشد می تواند تهدید گسترده ای که برای امنیت ملی ایالات متحده بوجود آمده ،‌درک کند . 


آنچه موجب ترس و هراس هرچه بیشتر در واشنگتن می شود این است که دشمن منتظر دست یابی به فرصت مناسب و پیدایش موقعیت مناسب برای اجرای تصمیمات خود در خاک آمریکا است . اکنون تروریست های داعشی در مقابل آمریکا خود را به خواب زده اند . اما آنها به زودی از خواب بیدار خواهند شد و نهایت تلاش خود را برای نابودی آمریکا بکار خواهند بست  .


برخلاف سانسورهای رسانه های آمریکایی ، معتقدم مردم این کشور سزاوار فهمیدن حقیقت هستند . شواهد و مستندات روشنی وجود دارد که حملات قریب الوقوع داعش به آمریکا را اثبات می کند . سلول های داعشی که اکنون به ظاهر در خواب فرو رفته اند در پی یک حرکت ناگهانی به پایگاه ها و ایستگاه های نظامی آمریکا در کشورهای مختلف خاورمیانه حمله کرده و نگرانی کنونی برخی کارشناسان و سیاستمداران بین المللی رامحقق می کنند . 


در ادامه این مقاله آمده است : در صورت عملیاتی شدن چنین پیش بینی هایی وضعیت وحشتناکی ایجاد خواهد شد . ما می توانیم این هشدارها را از ویدئوهایی که داعش از بریدن سر خبرنگاران آمریکایی منتشر کرده ، دریافت کنیم . این ویدئوها پیام هایی روشن برای سردمداران آمریکایی و هم پیمانان غربی آنان داشت .


یک ویدئوی تبلیغاتی منتشر شده توسط داعش بنام " شعله های جنگ "  نشان می دهد که این تروریست ها جمعی از زندانیان را بطور دسته جمعی اعدام می کنند . در تعدادی از این ویدئوها تروریست هایی که اعدام ها را اجرا می کنند به زبان انگلیسی با لهجه های آمریکایی و کانادایی صحبت می کنند . این تروریست ها سپس باافتخار سر از بدن زندانیان غیرمسلح جدا می کنند .


یکی دیگر از ویدئوهای منتشر شده سخنان یکی از سرکردگان داعشی ابومحمد عدنانی را نشان می دهد که خطاب به آمریکایی می گوید : کفار را در کشور خود بکشید . مسئله خیلی مهمتر از آن چیزی است که شماتصور می کنید. من اکنون آغاز دوره جدیدی در دنیا را به شما هشدار می دهم . تا آنجا که می توانید کفار را در آمریکا و اروپا بکشید . به هر شیوه و روشی که می توانید کفار را به قتل برسانید . 


پیام های آشکار داعش برای آمریکایی ها و در خواست از آنها برای ریختن خون هموطنانشان بر هیچکس پوشیده نیست اما سوال اینجاست که آیا اوباما حقیقتا می تواند از شهروندان آمریکایی در برابر این تهدیدات محافظت و حمایت کند ؟


به نظر می رسد در چنین موقعیتی اوباما تنها می تواند مانند سایر مردم آمریکا منتظر روی دادن فاجعه باشد . تروریست حقیقی داعش است یا اوباما ؟! 


اگرچه رسانه های آمریکایی این اخبار را پوشش نمی دهند اما رسانه ها و افکار عمومی دنیا از نزدیک شاهد بی کفایتی ها و بی سیاستی های باراک اوباما هستند . 


و این مسئله نشان می دهد که نه تنها تروریست های داعشی و حامیان آن اوباما را به تمسخر گرفته اند ، بلکه از اظهارات تکراری "جان کری" وزیر خارجه آمریکا درباره دولت به اصطلاح اسلامی در عراق و شام به خشم آمده اند. شاید اوباما تصور می کرد اکنون زمان خوبی است که به خاورمیانه درسی فراموش نشدنی بدهد اما این تصور باز هم اشتباه از آب درآمد . 


در هر صورت اوباما باید شد آتش دشمنان آمریکا در سطح بین الملل شعله ورتر شود و زمان برای محافظت از شهروندان و تامین امنیت ملی کشور از بین برود . باراک اوباما اجازه داد که تروریست های " گرگ تنها " به داخل آمریکا نفوذ کرده و تهدید شهروندان چندین برابر شود . این تهدید علیه خانواده های نظامیان ارتش آمریکا چندین برابر است . 


در انتهای این مقاله آمده است : می توانم این اطمینان را به همه بدهم که سیاست خارجی آمریکا بطور کامل خارج از کنترل شده است و واشنگتن تنها منتظر است که حمام خون در این کشور به راه بیفتد. 






انتهای پیام /







تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن