تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814737154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توليد 850 ميليون مترمکعب پساب فاضلاب تا سال 1410


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۳ (۱۵:۴ب.ظ)
با تکميل طرح فاضلاب تهران محقق مي شود؛ توليد 850 ميليون مترمکعب پساب فاضلاب تا سال 1410 مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: با تکميل طرح فاضلاب تهران، تا سال 1410 افزون بر 850 ميليون مترمکعب پساب قابل بهره‌برداري خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد پرورش با اشاره به شرايط کم‌آبي در کشور و لزوم برنامه‌ريزي بلندمدت براي تأمين پايدار آب تهران، اظهار داشت: در سه سال گذشته آبفاي استان تهران تمام توان و امکانات خود را بسيج کرده است تا بتواند طرح فاضلاب تهران را تکميل و به سرانجام برساند.
وي ادامه داد: در اين طرح بخش‌ها و تأسيسات مختلفي همچون تصفيه‌خانه، خطوط اصلي، تونل، شبکه‌هاي فرعي و نصب انشعاب بايد اجرا شود و تمامي برنامه‌هاي ما اين است در سه تا پنج سال آينده در تهران مشکلي به نام فاضلاب وجود نداشته باشد.
پرورش با بيان اينکه پازل فاضلاب تهران طوري برنامه‌ريزي شده است که هر شش ماه ظرفيت قابل‌توجهي به آن اضافه خواهد شد، افزود: در سال‌جاري محور اجراي طرح، آغاز و تکميل خطوط اصلي و انتقال است و امسال در تمامي نقاط تهران؛ به‌ويژه در محدوده مرکزي شهر اجراي خطوط اصلي يا آغاز شده است و يا در مرحله مناقصه انتخاب پيمان‌کار قرار دارد.
وي تصريح کرد: برنامه اجرايي خطوط اصلي 1.5 تا سه سال است و ظرف دو سال آينده عمده خطوط جمع‌آوري فاضلاب تهران به پايان مي‌رسد و تا سه سال ديگر، تونل‌هاي اين طرح و نقاط انفصال نيز آماده بهره‌برداري خواهد بود.
پرورش با تاکيد بر لزوم اجراي سريع تصفيه‌خانه‌ها براي سامان‌دهي فاضلاب‌هاي جمع‌آوري‌ شده، گفت: در موضوع تصفيه‌خانه‌ها دو واحد جديد در جنوب تهران با فاينانس خارجي در مرحله اجرا قرار گرفته است و در غرب تهران نيز با استفاده از بانک توسعه اسلامي، دو واحد تصفيه‌خانه ديگر احداث خواهد شد.
وي با بيان اينکه تا سال 1410 افزون‌ بر 850 ميليون مترمکعب پساب فاضلاب تهران به چرخه آب استان تهران افزوده خواهد شد، ادامه داد: با پيشرفت طرح فاضلاب در بيشتر مناطق تهران، تا پنج سال آينده حدود 500 تا 600 ميليون مترمکعب پساب براي استفاده در بخش‌هاي آبياري دشت‌هاي کشاورزي، فضاي سبز و تغذيه آب‌خوان آماده بهره‌برداري مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن